• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

۲۹ مجتمع خدماتی رفاهی بوشهر آماده مسافران نوروزی است

  • کد خبر : 6874
  • 28 اسفند 1402 - 11:39

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، عبدالکریم اخترشناس صبح امروز در آغاز پویش نوروزی «چشم به راهیم» در استان بوشهر آغاز شد، اظهار داشت: در راستای ایمن‌سازی جاده‌ها در نقاط پر حادثه استان بوشهر از جمله پیچ‌های خطرناک فراهم شده و در این راستا تیم‌های راهداری در تمام محورهای مواصلاتی استان بوشهر مستقر شده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰۰ نفر در قالب تیم‌های راهداری در جاده‌های استان بوشهر گفت: در این بخش تیم‌های راهداری‌ با ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات در محورهای مختلف استان بوشهر مستقر شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر اضافه کرد: ۲۹ مجتمع خدماتی رفاهی با ۱۶ باب راهدارخانه در استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

اخترشناس با اشاره به آغاز اجرا پویش ملی «چشم به راهیم»  در محورهای استان بوشهر خاطرنشان کرد: این پویش در راستای ارتقای ایمنی و نقش تأثیرگذار همراهان سفر در کاهش تصادفات جاده‌ای با هدف فرهنگ‌‌سازی رانندگی صحیح در استان بوشهر اجرا شده است.

وی افزود: این پویش در ورودی شهرهای پر مسافر استان و با محوریت بزرگراه خلیج فارس کیلومتر ۱۵ محور برازجان به بوشهر با ‌برنامه متنوع فرهنگی و آموزشی اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه پویش «چشم به راهیم»  اقدامی ملی برای ایمنی سفر و کاهش آمار تصادفات و فوتی سوانح جاده‌ای است گفت: در این پویش برنامه‌های متنوع و شادی برای خانواده‌ها با هدف کاهش خستگی راننده و تحقق شعار ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت» اجرا می‌‌شود.

اخترشناس ادامه داد: نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نوروز نه تنها تعطیلی ندارند، بلکه عملکرد آنها برای خدمات بهینه به مسافران و تأمین ایمنی سفر بیشتر می‌شود.

پویش «چشم‌ به‌ راهیم»  تا ۱۳ فروردین ادامه دارد

مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر نیز گفت: پویش «چشم به راهیم» از ۲۸ اسفند آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ادامه دارد.

مجتبی احمدی با بیان اینکه برای سومین سال متوالی پویش فرهنگی و آموزشی توسط این اداره کل در ایام نوروز برگزار می‌شود، افزود: پویش «چشم به راهیم» در ورودی شهرهای استان با محوریت مجتمع خدمات رفاهی بین راهی «نورافکن» در مسیر برازجان به بوشهر فعال است.

احمدی ادامه داد: نمایش‌های شاد، آموزش رانندگی صحیح، ایستگاه نقاشی، برپایی نماز جماعت و بیان احکام شرعی، اجرای موسیقی محلی و پذیرایی افطاری ساده از جمله برنامه‌های این پویش است.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای پویش «چشم به راهیم» در محورهای استان شاهد کمترین حادثه باشیم و سفر ایمنی برای مسافران رقم بخورد.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=6874

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.