• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

فرماندار جم: عملیات وعده صادق باعث افتخار شد

  • کد خبر : 7051
  • 04 اردیبهشت 1403 - 14:38

سید محمد احمد پور فرماندار جم به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی را صادر کرد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وأعدّواْ لهم مّا اسْتطعْتم مّن قوّهٍ ومن رّباط الْخیْل ترْهبون

دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل شجره طیبه‌ای است که نشان‌دهنده نگاه دوراندیش و حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران به عنوان یکی از نهادهای باصلابت مردمی و انقلابی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها چند ماه پس از پیروزی انقلاب، ابتکار هوشمندانه امام راحل برای صیانت از نهال نوپای انقلاب و تحکیم پایه‌های اقتدار و استقلال ملت بزرگ ایران بود.

این نهاد ارزشی و انقلابی، در طول بیش از ۴ دهه گذشته، کارآمدی و توانمندی خود را در مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب و تامین نظم و امنیت ایران اسلامی اثبات کرده و در کنار آن، با اقدامات ارزنده و اثرگذار خود در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی، به یکی از پایه‌های اصلی خدمت به مردم عزیز تبدیل شده است.

وعده صادق و اقدام عزتمندانه و مقتدرانه غیورمردان سپاه در حمله‌ موشکی اخیر به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر باعث غرور و شعف ملت شریف ایران و مسلمانان جهان شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ امام راحل(ره)، شهدای گرانقدر و خاصا شهیدان پاسدار و سید شهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه پاسداران و پرسنل سپاه قهرمان به ویژه فرماندهی و پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسقر در شهرستان جم  تبریک عرض نموده و امید وارم با تکیه بر ایمان و به کارگیری رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عج) در راستای تحقق رسالت خویش تا آزادسازی قدس شریف همواره پیروز و سربلند باشید.

سید محمد احمدپور
فرماندار جم

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=7051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.