• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

۱۵ هزار هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن در فرایند الحاق به شهرها است

  • کد خبر : 7040
  • 04 اردیبهشت 1403 - 12:40

به گزارش خبرنگار ایرنا، ارسلان مالکی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: برای الحاق ۴۱ هزار هکتار زمین یاد شده بیش از ۸۱ هزار هکتار زمین در کارگروه و شورای عالی مسکن مورد بررسی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: ۵۳ نقطه کشور نیز برای شهرک‌سازی مصوب شده که عملیات اجرایی شماری از آنها آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد: اکنون نیز ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد در مراحل مختلف اجرا هستند.

وی ادامه داد: از بعد از انقلاب تا دولت سیزدهم به هر شمار مسکن اقدام شده در دولت سیزدهم ۵۰ درصد آن برای واگذاری زمین و احداث مسکن موردنیاز مردم تامین شده است.

مالکی افزود: در دولت سیزدهم یک میلیون و ۲۰۰ هزار متقاضی مسکن به به زمین و طرح‌های نهضت ملی مسکن متصل شدند.

وی اظهار کرد: در استان بوشهر ۲ هزار هکتار زمین برای اجرا طرح نهضت ملی آماده شده که یکهزار و ۶۰۰ هکتار آن از محل الحاق زمین‌های جدید به محدوده شهرها انجام شده است.

بوشهر در حال وسیع‌تر شدن است

استاندار بوشهر نیز گفت: بوشهر با وجود محدودیت زمین در سایه ظرفیت‌ به سرعت در حال وسیع‌تر شدن است.

احمد محمدی‌زاده افزود: باوجود نبود زمین در بوشهر ابتدا توسعه شهر در منطقه نیایش و در ادامه در جوار محله‌های تنگک پیش‌بینی شد تا از این طریق به نیاز مسکن در بوشهر مواجه با رشد تساعدی جمعیت به نحوی شایسته پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: امروز با وجود همه تلاش دشمنان و به ویژه آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی برای ارایه جلوه ناکارآمدی از انقلاب اسلامی ایران، پیشرفت‌های روزافزون و چشمگیری در کشور در حال تحقق است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: امروز رییس جمهور کشورمان راهی پاکستان شده و فردا راهی سریلانکا می‌شود و با دیپلماسی فعال منطقه ای در حال ایجاد اقتدار روزافزون برای ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: در روزهای اخیر عملیات «وعده صادق» یکی از بزرگ‌ترین پیروزی ملت ما بود که در جریان آن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان رهبر معظم انقلاب دشمن ایران اسلامی را خار و ذلیل کرد.

محمدی زاده افزود: شهید تهرانی مقدم به عنوان پدر موشکی ایران حدود ۱۰ سال پیش هوش مصنوعی را در ساخت موشک به کار برد امروز موشک‌های نسل جدید بخوبی از ظرفیت تعقیب اهداف و انتخاب هدف برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: این پیشرفت فزاینده حاصل حاصل ایستادگی و مجاهدت ملت بزرگ ما در این سرزمین است که مایه عزت و سربلندی ایرانیان شده است.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=7040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.