• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

مسؤولان برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها تدبیر کنند

  • کد خبر : 6880
  • 28 اسفند 1402 - 11:43

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه جم با گرامیداشت ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه رمضان ماه تعلیم و تربیت است که باید از ظرفیت این ماه به خوبی استفاده شود.

وی با تقدیر از حضور گسترده مردم در انتخابات اضافه کرد: حالا وقت کار و تلاش و وضع قانون و نظارت بر اجرای قانون‌های مؤثر است که در کشور و زندگی مردم مؤثر باشد.

امام جمعه جم بیان کرد: مردم انتظار دارند قانون مؤثر و محکم برای ترویج و حفظ حجاب و ترویج معارف و حمایت از آمران به معروف وضع شود و برای بهتر شدن اوضاع اقتصاد و معیشت مردم قوانین مورد نیاز در کنار و کمک دولت در مجلس وضع گردد. شود.

وی با تبریک سال نو تاکید کرد: در بحث روزه ماه رمضان و حفظ حرمت‌ها امر به معروف روزه داری همه خود را موظف بداند و شاهد روزه خواری و حرمت شکنی در ملأ عام نباشیم.

محمدی تصریح کرد: حرکت یاوران معروف و فعالیت‌های فرهنگی خودجوش جوانان در جوار شهید خوشنام عزیز در این ایام رمضان و نوروز ستودنی است. صنعت در شهرستان وظیفه دارند به این قبیل حرکت‌های مؤثر مشارکت کنند و تقویت و پشتیبانی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه از مجموعه‌های صنعتی، واحدهای وابسته به آنها هیچ پشتیبانی در این قبیل برنامه‌ها نمی‌بینیم و به تکلیف خود در مورد فعالیت‌های فرهنگی مساجد عمل نمی‌کنند و اگر جاهایی هم کاری می‌کنند سلیقه‌ای و به میل است.

امام جمعه جم تصریح کرد: از نظر ما که قرارگاه فرهنگی شهرستان هستیم عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه فرهنگی نیست و مؤثر ندیدیم تاکنون.

وی با گرامیداشت ۲۵ اسفند زادروز عالم شاعر آیت الله فاضل جمی و روز جم و تبریک سالروز شهادت سردار شهید مهدی باکری شهرداری مردمی، متعهد و موفق گفت: در جم کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است که از شهردار و شورای شهر تقدیر می‌کنیم.

محمدی با بیان اینکه وضعیت بازار لجام گسیخته و قیمت‌ها نامتعارف است تاکید کرد: بازاریان جم غالباً متدین و اهل انصاف هستند ولی جو ایجاد شده بر شهر از نظر بازار جو خوبی نیست و انتظار می‌رود مسؤولان در این زمینه تدبیر کنند.

وی اظهار کرد: حضرت ام‌المؤمنین علیها السلام یک زن قدرتمند و انسانی چند ساحتی است که فهم شخصیت نورانی ایشان به ما برای تبیین الگوی سوم زن مسلمان کمک می‌کند. تجارت با خدا مهم‌ترین عمل آن بانو بود.

امام جمعه با اشاره به برگزاری همایش نخستین بانوی اسلام در شهرستان جم بیان کرد: این همایش امسال هم گسترده‌تر و پربارتر برگزار می‌شود و انتظار می‌رود همه مسؤولان و مجموعه‌ها مشارکت کنند.

وی گفت: امسال جشنواره کریمانه میلاد پر برکت امام حسن مجتبی (ع) در روستای سرچشمه برگزار می‌شود. این کار هم شهرستانی است و در پی برنامه ریزی تقسیم برنامه کاربردی اعتلای فرهنگی مذهبی شهرستان است که مبنا توزیع برنامه‌ها در کل شهرستان است.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=6880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.