• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

فضاهای آموزشی در استان بوشهر تقویت می‌شود/ تکمیل ۱۳۳ مدرسه

  • کد خبر : 6805
  • 20 اسفند 1402 - 11:04

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده شنبه‌شب در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش باید به مسائل محتوایی ورود کند و تأثیر لازم را بر افزایش کیفیت تعلیم و تربیت در مدارس بگذارد.

وی بیان کرد: هنرستان فنی حاج جاسم با تأمین اعتبار توسط سازمان انرژی اتمی، احداث می‌شود که باید بزودی ساز و کار و مقدمات این مهم فراهم شود تا با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی، کلنگ زنی شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: در کنار نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، با عنایت به کارویژه‌های آموزش و پرورش بوشهر در سال آینده، سال ۱۴۰۳ در استان بوشهر سال آموزش و پرورش با محوریت معلم و دانش آموز خواهد بود.

وی با تقدیر از نقش آموزش و پرورش در افزایش مشارکت انتخابات تصریح کرد: آموزش و پرورش بویژه معلمان و فرهنگیان و رای‌اولی‌ها در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در استان نقش مهمی داشتند و عملکرد این قشر قابل تقدیر است.

محمدی زاده با اشاره به استخدام بیش از هزار و ۱۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: معلمان جدید الاستخدام باید سه ماه تحت آموزش دانشگاه فرهنگیان، جایگاه معلمی را بشناسند و شگردهای تعلیم و تربیت را فرا بگیرند تا با کیفیت مطلوبی، تدریس کنند.

وی همچنین خواستار تأمین منابع مالی برای تکمیل فضاهای آموزشی جدید شد و گفت: تکمیل بیش از ۱۳۳ مدرسه توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان از موارد مهمی است که باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: استفاده از ظرفیت‌های جدید مولد سازی از مسائل مهمی است که آموزش و پرورش در ساخت مدارس باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرد.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=6805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.