• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
امام جمعه جم:

حضور حداکثری در انتخابات، تراز کشور را ارتقا می‌دهد

  • کد خبر : 6595
  • 24 بهمن 1402 - 10:16

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، امام جمعه شهرستان جم در راهپیمایی غرورآفرین ۲۲ بهمن بیان کرد:
انقلاب اسلامی با عنصر امام و امت، وحدت و مقاومت و صلابت و عزت به پیروزی رسید.
حجت الاسلام محمدی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در مجموعه ورزشی شهدا با تبریک دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، امام امت را احیاگر کرامت و انسانیت و اسلام ناب دانست و افزود قدرشناسی این انقلاب و نظام ولایی بر همه لازم و بلکه واجب است.
حجت الاسلام محمدی افزود اگر این انقلاب هیچ کاری هم برای ما نکرده باشد و فقط این کشور پراستعداد، عزتمند و مردمی با تاریخ کهن را به اهلش سپرده باشد همین کافیست.
وی به مولفه بزرگ استقلال سیاسی و فرهنگی کشور اشاره و بیان داشت امروزه خیلی از کشور‌های اسلامی علیرغم تمایل و حتی تصویب قوانین مختلف تا کنون موفق به خروج آمریکا و نظام سلطه از کشور خود نشده و کماکان مستعمره نوین آمریکا هستند.
امام جمعه شهرستان جم تصریح کرد این نظام و انقلاب با هدایت‌های خلف صالح امام امت و بصیرت مثال زدنی مردم و حفظ همه جانبه استقلال خود به قله خواهد رسید و گذرگاه رسیدن به تمدن نوین اسلامی قرار گرفتن امام و امت، مقاومت و وحدت، بصیرت و جریان شناسی و دشمن شناسی است.
حجت الاسلام محمدی در ادامه به موضوع سرنوشت ساز انتخابات اشاره و سال جاری را با توجه به انتخابات خبرگان و شورای اسلامی و تحولات مختلف منطقه و جهان بسیار حائز اهمیت دانست و همگان را به جهاد تبیین برای نقش آفرینی در سرنوشت خود و امیدبخشی به آینده بسیار روشن فراخواند و از عموم مردم درخواست کرد حضور حداکثری در انتخابات تراز ملت و کشور را ارتقا و مایه برکات و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و خنثی نمودن جنگ ترکیبی دشمن خواهد شد.
در پایان قطع نامه راهپیمایی قرائت و با تکبیر کوبنده حاضرین و شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=6595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.