• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2
شهردار بهارستان خبرداد:

سومین یادواره شهدای شهر بهارستان برگزار می شود

  • کد خبر : 7134
  • 11 اردیبهشت 1403 - 9:51

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، مهندس حسین یاراحمدی در نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدا با بیان اینکه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان نگاه ویژه ای به برنامه های فرهنگی و اجتماعی دارد اظهار داشت: یکی از ارزشمندترین برنامه های هر ساله شهر بهارستان برگزاری برنامه پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی است.

وی افزود: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی برنامه محوری شهرستان جم است که مورد استقبال مردمی نیز قرار گرفته است و این برنامه با مشارکت شهرداری و شورای شهر برگزار می شود.

شهردار بهارستان از برگزاری سومین یادواره شهدای شهر بهارستان در خردادماه سال جاری خبرداد و بیان کرد: در نظر داریم از سخنران و مداح کشوری در این مراسم بهره ببریم که رایزنی ها آغاز شده است و زمان دقیق برگزاری و جزئیات به زودی اعلام می شود.

رئیس ستاد برگزاری سومین یادواره شهدای شهر بهارستان تاکید کرد: یادواره فوق با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و نقش آن‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، یادآوری جانفشانی‌های شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد به برکت خون مطهر شهدا و ایستادگی و استقامت مثال زدنی شهدای والامقام است و وظیفه همه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی است و نباید فراموش کرد ایثارگری شهیدان و خانواده‌های آن‌ها است که امروز در سرزمینی مملو از امنیت و آسایش زندگی می کنیم و تکریم خانواده معظم شهدا وظیفه همه است.

در این نشست هماهنگی؛ فرماندار و معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، فرمانده سپاه، رئیس شورای شهر بهارستان، مدیرعامل شرکت پالایشگاه گاز فجر جم و برخی مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان جم به منظور همکاری در برگزاری یادواره شهدا حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=7134

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.