• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
معاون رئیس جمهور در بوشهر:

دیپلماسی موفق در عرصه بین‌الملل از نقاط قوت دولت سیزدهم است

  • کد خبر : 6628
  • 24 بهمن 1402 - 14:49

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محسن منصوری شامگاه یکشنبه در نشست با فعالان علمی، سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای استان بوشهر حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشان از جواب دندان‌شکن مردم به دشمنان و معاندان نظام دانست و اظهار داشت: حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به تمام ترفند و دسیسه‌های دشمنان پاسخ داد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بعد از شرکت باشکوه مردم در راهپیمایی چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، نوبت حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه در سفر به استان بوشهر ۲ طرح عمرانی افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد، خاطرنشان کرد: سد دهرود دشتستان با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز و در این راستا قسمتی از کریدور جاده‌ای در نوار ساحلی جنوب کشور در محور دشتستان با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی با اشاره به ارتقای وضعیت شاخص‌های مختلف اقتصادی، درمانی، اشتغال و صادرات نفت تصریح کرد: با انجام اقدام و عمل در دولت سیزدهم شاخص‌های مختلف کشور بهبود یافت و تخصیص منابع، شفافیت، مدیریت رشد نقدینگی، شش ماه تورم منفی در قیمت و پرداخت تسهیلات کلان از عملکرد مهم دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

منصوری، افزایش تولید و افزایش صادرات نفت را شاخص‌های دیگر در دولت نام برد و بیان کرد: در طرح ملی نهضت مسکن نیز اقدامات مهمی انجام شده و تاکنون 4 میلیون واحد مسکونی زمین تحویل شده است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری از افزایش زیرساخت‌های درمانی خبر داد و با اشاره به افزایش تخت‌های بستری در بیمارستان‌ها خاطرنشان کرد: در این دولت تاکنون ۱۶ هزار تخت در بیمارستان‌های سراسر کشور به ظرفیت این حوزه افزوده شده است.

معاون رئیس جمهور اقدام و عمل، تلاش جهادی و انقلابی، مؤمنانه پای کار بودن و تحقق مطالبات مردم را از ویژگی‌های دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: دیپلماسی موفق در عرصه بین‌الملل و ایجاد بهترین رابطه با همسایگان همراه با دستاوردهای مهم از نقاط قوت دولت سیزدهم است که باید به‌خوبی دیده شود.

منصوری از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و متوقف‌شده سال‌های قبل در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: در این راستا در حوزه‌های بهداشت و درمان، ساخت مسکن، اشتغال‌زایی، اقتصادی و طرح‌های راهسازی اقدامات مهمی انجام شده است.

سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی در طرح‌های دهه فجر

احمد محمدی‌زاده با بیان اینکه این استان به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است خاطرنشان کرد: در بخش‌های مختلف عمرانی، سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زایی، تولیدی، صنعتی، اقتصادی و معیشتی اقدامات مهم و اثرگذاری در استان بوشهر در حال اجرا است که بخشی از آن در دهه مبارک فجر افتتاح شد.

وی از افتتاح و آغاز ساخت طرح‌ها در بخش‌های مختلف این استان خبر داد و تصریح کرد: در ایام دهه فجر افزون بر یک‌هزار و ۸۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی و زیربنایی با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح یا کلنگ‌زنی شده است.

استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز ساخت ۱۰۸ طرح اقتصادی در سطح استان بوشهر خبر داد و گفت: میزان سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها ۱۳۱ هزار میلیارد تومان است.

وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این حضور آگاهانه مردم را نشان از درک صحیح مردم از انقلاب دانست و بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تاب تحمل این حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ندارند.

محمدی‌زاده بیان کرد: بدون شک در انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر شاهد حضور حداکثری مردم در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی خواهیم بود و مردم تودهنی محکمی به دشمنان خواهند زد.

انتهای پیام/۱۹۰/

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=6628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.