• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

پرداخت ۲۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به استان بوشهر

  • کد خبر : 6126
  • 17 دی 1402 - 9:19

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست بررسی طرح‌های شهر شیرینو کنگان توجه به زیرساخت‌های این شهر را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: شرکت‌ها و صنایع پیرامونی شیرینو که از امکانات این شهر استفاده می‌کنند باید در حل مشکلات این شهر کمک کنند.

وی با بیان اینکه صنایع و شرکت‌های پیرامون شیرینو کنگان از جمله مجتمع‌های پتروشیمی در تولید آب و برق نقش مهمی دارند تصریح کرد: باید کمبودهای این شهر در این حوزه‌ها برطرف شود.

استاندار بوشهر تخصیص اعتبارات ارزش افزوده برای عمران شهری و روستایی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در ۹ ماه امسال افزون بر ۲۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر تزریق شده که نقش مهمی در طرح‌های عمران شهری و روستایی دارد.

محمدی‌زاده با تاکید بر تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام شهری شیرینو گفت: ساخت اسکله و تعریض جاده در این شهر از مصوبات هیئت دولت است که تسریع در اجرا این پروژه‌ها یک ضرورت دارد.

وی به اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی صنایع مستقر در پارس جنوبی پرداخت و با اشاره به تصویب اعتبارات این حوزه اضافه کرد: اعتبارات تخصیصی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پارس جنوبی برنامه‌ای شده است و طبق مصوبه دولت باید برای اجرا طرح‌ها پرداخت شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های منطقه شیرینو کنگان باید بر اساس مطالبات مردم پیگیری و اجرایی شود.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=6126

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.