• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

تجدید بیعت بوشهری‌ها ‌با ولایت در یوم‌الله ۹ دی/ فتنه‌گران بار دیگر محکوم شدند

  • کد خبر : 6060
  • 10 دی 1402 - 11:04

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، همزمان با ۹ دی سالروز پیروزی ملت ایران بر فتنه ۸۸ مردم ولایت‌مدار بوشهر صبح امروز در مصلا جمعه بوشهر تجمع کردند و با شعارهای کوبنده بیعت خود را با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید کردند.

در این اجتماع بزرگ که نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه، استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح، روحانیون، دانشجویان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم بوشهر حضور داشتند با شعارهای حماسه ۹ دی – حماسه ماندگار، حضور مردم جلوه‌گر اقتدار – ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، نه سازش نه تسلیم سید علی ما هستیم، آمریکا در چه فکریه ملت ماه حسینیه،  حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ما است، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است. اسرائیل کودک‌کش مرگت باد ننگت باد،  اسرائیل جنایت می‌کند آمریکا حمایت می‌کند، غزه پیروز است اسرائیل نابود است توطئه دشمنان را محکوم کردند.

در این مراسم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت و تجدید پیمان امت با ولایت اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار در همه عرصه‌ها در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و وفاداری خود را با مقام معظم رهبری نشان داده‌اند.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی خنثی شدن توطئه و فتنه‌های گوناگون دشمن را در ادوار مختلف تاریخی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: اجتماع باشکوه مردم بوشهر نمونه‌ای بارز از ولایت‌مداری مردم است.

وی ادامه داد: مردم با بصیرت موضع شفاف خود را در برابر دسیسه‌های دشمنان و معاندان نظام اسلامی نشان داده‌اند.

انتهای پیام/۱۹۰/.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=6060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.