• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

اشتغال جوانان بومی جم در صنایع جنوب استان اولویت مدیران شهرستان است

  • کد خبر : 5418
  • 15 آبان 1402 - 11:18

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، سید محمد احمدپور عصر یکشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جم اظهار داشت: جم از شهرستان های مهم در حوزه انرژی و صنعت به شمار می رود و باید برای اشتغال جوانان بومی این شهرستان اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

وی اضافه کرد: اشتغال جوانان بومی جم در صنایع جنوب استان بوشهر از اولویت های مهم و اساسی مدیران شهرستان جم است.

فرماندار جم خاطر نشان کرد: در هر شهرستانی بعضی از ادارات اهمیت بیشتری دارند که در شهرستان جم نیز یکی از ادارات مهم اداره کار است.

احمدپور تصریح کرد: تعاون مقوله‌ای مهم است که البته در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جم، تا حدودی کمرنگ شده و نیاز است در مدیریت جدید این اداره نقش تعاون پرنگ‌تر شود تا مردم از خدمات تعاون بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که در مدیریت اهمیت دارد ایجاد همبستگی در اداره است و انتظار داریم در این مسیر نهایت توان خود را به کار بگیرید.

احمدپور عنوان کرد: در مکاتبات اشتغال تعیین وضعیت بومی و غیربومی به طور کامل بر اساس قانون بر عهده این اداره است و مدیریت اداره نیز بر اساس معیارهایی که قانونگذار تعیین کرده، اقدام خواهد کرد.

در این آیین، یوسف نادری که پیش از این در کسوت ریاست حراست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر و رئیس مجموعه ورزشی کارگران شهرستان بوشهر خدمت کرده، به عنوان سرپرست اداره کار جم معرفی شد.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=5418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.