• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3

تولید ۷۵ درصد گاز مصرفی کشور توسط مجتمع گاز پارس جنوبی

  • کد خبر : 5372
  • 10 آبان 1402 - 12:26

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی در بازدید کاروان راهیان پیشرفت دانش‌آموزان ” مدرسه حضرت فاطمه (س) شهرستان جم ” بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با تولید بیش از ۷۵درصد گاز مصرفی کشور نقش بسیار بزرگی در رونق اقتصاد کشور دارد و این عظمت و شکوه حاصل همت و تلاش فرزندان ایران سرافراز است.

حسین حمزوی، در بازدید کاروان راهیان پیشرفت، از دانش‌آموزان مدرسه حضرت فاطمه (س) شهرستان جم اظهارکرد: امروز با دیدن و مشاهده دستاوردهای بسیار بزرگ در مجتمع گاز پارس جنوبی وظیفه‌ی بزرگی دارید تا با تلاش، دانش و پشتکار خود از متخصصان، کارکنان و مدیران آینده این صنعت بزرگ باشید و این کشور را به اوج قدرت و عزت برسانید.

وی در ادامه تصریح کرد: دانش‌آموزان کشور امروز باید از پیشرفت‌های بزرگ در صنعت نفت به خصوص در بزرگترین قطب تولید انرژی کشور و مجتمع گاز پارس جنوبی باخبر شوند و لازم است معلمان و دانش‌آموزان با این صنعت آشنا شوند.

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه بیان کرد: اردوهای راهیان پیشرفت فرصت‌های بسیار ارزشمند و خوبی برای دانش‌آموزان و معلمان برای آشنایی با دستاوردهای صنعت نفت کشور می‌باشد و شما دانش‌آموزان باید با تلاش و همت شبانه‌روزی خود برای فردای این سرزمین مقدس نقش‌آفرین باشید.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حمزوی در ادامه افزود: شما دانش‌آموزان و دانشجویان باید دستاوردها و شکوه پالایشگاه‌های پارس جنوبی دستاوردهای مهم این حوزه را به جامعه انعکاس دهید و جهاد تبیین یکی از راهکارهای مهم برای مقابله با انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی، مقابله با یأس‌آفرینی دشمنان در جامعه و شناساندن توانمندی‌های کشور به جامعه می‌باشد و باید در این مسیر گام بردارید.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=5372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.