• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6
امام جمعه جم:

وحدت امت اسلامی یک امر حیاتی و اقتدار آور است

  • کد خبر : 4974
  • 01 مهر 1402 - 7:59

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه جم با تبریک ولادت پیامبر مکرم اسلام به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت اظهار داشت: وحدت امت اسلام یک امر حیاتی و اقتدار آور است.

وی اضافه کرد: هر کسی از هر طیفی باعث اخلال در وحدت اقوام باشد در زمین دشمن بازی می‌کند. هفته وحدت فرصت تبیین دکترین انقلاب اسلامی است که از آغاز انقلاب وحدت را اصل و غیر از ایران در دنیای اسلام دنبال کرده است.

امام جمعه جم با بیان اینکه استیصال رژیم اشغالگر قدس در منطقه غرب آسیا به نقطه اوج خود رسیده است افزود: تجمیع توان اعضای جبهه مقاومت و هم‌افزایی مطلق آن‌ها در مهار رژیم صهیونیستی و مواجهه با آن جایی برای تنفس تل آویو باقی نگذاشته است.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید ادامه داد: مسئولان مربوطه در شهرستان در پروژه بازگشایی مدارس به رغم نواقص که در مواردی که هفته‌های گذشته عرض کردم موفق بودند.

محمدی با بیان اینکه مردم عزیز، مسئولان و مجموعه در کنار آموزش و پرورش قرار گیرند خاطرنشان کرد: مدارس و آموزش و پرورش مهم‌ترین نقطه مورد هدف در جنگ جهانی ترکیبی امروز است. مواظب جوانان و نوجوانان باشید در این فتنه‌های بیشتر بستر تهاجم فضای مجازی بود مدیریت این فضا امری حیاتی است

وی با اشاره به توصیه امام علی (ع) به مالک اشتر مبنی بر توجه به سربازان و رفع مشکلاتشان افزود: امام علی (ع) در سال ۳۸ هجری پس از انتصاب مالک اشتر به فرمانداری مصر در نامه‌ای به او ضمن بیان اصول حکومت، با دقت ویژه‌ای مالک را به توجه به سربازان از منظر مالی، روحی، تأمین تجهیزات و ابراز، مهر و عطوفت با آنان توصیه می‌کند.

امام جمعه جم ادامه داد: دفاع مقدس در آوردگاه جنگ ادراکی دشمن و جهاد تبیین است در مقابل جریان تحریف، شبکه تبلیغ باید مقابله با انگاره‌های غلط در افکار عمومی نسبت به حقانیت دفاع مقدس.

وی افزود: تبیین رابطه منطقی میان دفاع مقدس با دفاع از کشور در عرصه‌های امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و الگوسازی از زنان و دختران مدافع دین و وطن در دوران دفاع مقدس در تقابل با فتنه زن، زندگی، آزادی از مبانی اصلی جهاد تبیین در این حوزه باشد.

وی تاکید کرد: در باره دفاع مقدس باید یک جهاد تبیینی هدفمند صورت پذیرد. برنامه‌های خوبی در هفته دفاع مقدس اجرا شده و ادامه دارد که از فرمانده سپاه شهرستان و همه موثرین تجلیل کرده و از همگان برای شرکت در یادواره مهم و بزرگ شهدای بخش ریز دعوت می‌کنم.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=4974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.