• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
امام جمعه عسلویه:

ظرفیت‌ها و استعدادهای جوانان استفاده شود

  • کد خبر : 4976
  • 01 مهر 1402 - 8:01

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد در نماز جمعه عسلویه با گرامیداشت ۶ مهرماه مصادف با تولد پیامبر به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت اظهار داشت: ما وحدت عملی را در زیر سایه ولی فقیه و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب می‌خواهیم و می‌پسندیم.

امام جمعه عسلویه به سفر رئیس جمهور به سازمان ملل و سخنرانی با ارزش و کوبنده ایشان اشاره کرد و افزود: ایشان به خوبی مواضع جمهوری اسلامی را بیان کرد و به گوش دشمن رساند. رئیس جمهور در خانه دشمن علیه دشمن سخن گفت و با شهامت و شجاعت سخن گفت.

وی خاطرنشان کرد: سخنان رئیس جمهور در رسانه‌های دنیا انعکاس یافت حتی بیش از سخنان رئیس جمهور آمریکا منعکس و منتشر شد. سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل بیان مواضع و به دنبال منافع و ارزش‌ها بود. دیدارها و ملاقات‌های زیادی هم با سران و نمایندگان کشورها داشتند.

هاشمی‌نژاد با اشاره به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب به مناسبت هفته دفاع در دیدار یاران بیان کرد: در دفاع مقدس توانایی‌های ملت ایران آشکارتر شد و باید در بخش‌های مدیریت کشور از تجارب ارزنده دفاع مقدس استفاده کرد.

وی گفت: دفاع مقدس تصویری مقابل ملت ایران قرار داد که ملت ایران خودش را شناخت توانایی خود را شناخت که چه قدرت بالایی دارد و با اتکاء به آن کارها امروز با اطمینان می‌گوئیم که جوانان ما می‌توانند همه مشکلات این کشور را حل کنند. اگر جوانان خوش ذوق عالم و دانشمند بیایند وسط میدان می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند

امام جمعه عسلویه ادامه داد: دفاع مقدس با همه فراز و نشیب‌ها و خساراتی که داشت آثار ارزشمندی داشت و نوعی پرورش و ساختن انسان بود. انسان‌هایی ساخته شدند که یک نمونه اش سردار دل‌ها بود و کسانی که هستند. دفاع مقدس دارای دستاوردهای بسیار گسترده ای بود که مدیون شهدا و رزمندگان است.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=4976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.