• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

مدارس شهرستان جم آماده بازگشایی است

  • کد خبر : 4949
  • 29 شهریور 1402 - 12:40

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابوالقاسم حسینی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی مدارس شهرستان جم برای آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: با همکاری و تلاش شبانه روزی مدیران مدارس و اجرای خوب پروژه مهر، مدارس شهرستان جم آماده آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ هستند.

وی با اشاره به برگزاری جشن شکوفه‌ها با حضور کلاس‌اولی‌ها در روز شنبه، تصریح کرد: روز اول مهر با حضور ۲ هزار ۵۰۰ دانش آموزان کلاس اولی و اولیا آنان جشن شکوفه‌ها در مدارس ابتدایی شهرستان جم برگزار خواهد شد.

وی در خصوص زنگ مهر و بازگشایی مدارس گفت: روز دوشنبه ۳ مهرماه زنگ آغاز سال تحصیلی جدید به مناسبت بازگشایی مدارس شهرستان و زنگ ایثار و مقاومت نواخته خواهد شد.

حسینی به کمبود نیروی انسانی در مدارس شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: همه تلاش خود در راستای تأمین نیروی انسانی انجام خواهیم داد تا هیچ کلاس‌های درسی بدون معلم نماند.

وی حضور نیروی خدماتی، مشاور و مربی بهداشت در مدارس لازم دانست و افزود: در حال پیگیری جهت تأمین نیروهای خدماتی در مدارس هستیم تا دغدغه مدیران مدارس را رفع کنیم.

حسینی ابراز امیدواری کرد: با همکاری مدیر کل آموزش و پرورش استان و مدیر کل نوسازی مدارس استان پروژه‌های نیمه تمام آموزشی شهرستان تکمیل شود.

مدیر آموزش و پرورش جم از دهیاری‌ها و شهرداری شهرستان خواست با تعامل و همکاری خود در جهت اجرای پروژه مهر با مدیران مدارس همکاری لازم انجام دهند تا شاهد بهترین عملکرد آموزشی و پرورشی دانش آموزان جم در سطح استان و کشور باشیم.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=4949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.