• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

وضعیت پروازهای فرودگاه بوشهر زیبنده مردم استان نیست

  • کد خبر : 4910
  • 26 شهریور 1402 - 12:39

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه تمام مردم استان بوشهر نسبت به سازمان هواپیمایی گلایه دارند اظهار داشت: استان بوشهر هم فاصله زیادی به مرکز کشور دارد و هم اینکه فاقد حمل و نقل ریلی است و متأسفانه این استان به لغو و تأخیر پروازهای زیادی مبتلا است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با بیان اینکه مسئولان استان بوشهر در زمینه لغو و تأخیر پروازهای بوشهر به تهران تذکرات لازم را داده‌اند تأکید کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده برای حل این مشکل توجهی نشده و در یک روز چهار پرواز بوشهر به تهران سه پرواز آن لغو می‌شود و این شایسته مردم عزیز استان بوشهر نیست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر تأکید کرد: از مسئولان سازمان هواپیمایی کشور تقاضا می‌شود نسبت به استان بوشهر توجه ویژه‌ای داشته باشند و شاهد این صحنه‌ها نباشیم چراکه برخی مواقع مردم بیمار برای اعزام به تهران دارند و یا اینکه کارهای اساسی باید انجام شود و لغو پروازها سبب سرازیر شدن همه مشکلات می‌شود.

وی تأخیر مستمر پروازهای بوشهر به تهران را یادآور شد و گفت: ما مشکلات سازمان هواپیمایی کشوری را می‌دانیم اما این مشکلات باید برای همه استان‌ها باشد نه فقط درصد بالایی تأخیر و لغو پرواز مختص استان بوشهر باشد.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: این گلایه جدی مردم و مسئولان نسبت به سازمان هواپیمایی کشوری است و امیدوارم شاهد این امور نباشیم و مشکلات مردم استان بوشهر این چنین مورد بی‌توجهی مسئولان بالادستی قرار نگیرد.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=4910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.