• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
10
رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان مطرح کرد:

آسفالت کوچه و معابر، توسعه فضای سبز شهری و توجه به مبلمان شهری را در دستور کار داریم/ اقدامات خوبی جهت بازگشایی بلوار اندیشه در محله مرکزی انجام شده است

  • کد خبر : 4415
  • 13 تیر 1402 - 13:27

سید جلال حق شناس امروز در گفتگو با روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، با تبریک چهاردهم تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها اظهار داشت: شهرداری ها و دهیاری ها مهمترین نهاد شکل گیری مدیریت شهری و روستایی محسوب می شوند و نقش تاثیرگذاری در رشد و بالندگی و توسعه سکونتگاه های شهری و روستایی دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان افزود: شهرداری‌ها همواره به دنبال ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم و اثرگذاری در مسائل شهری، اجتماعی، عمرانی و فرهنگی بوده‌اند که در کنار همدلی و هم‌افزایی با مدیران شهرستانی و استانی سبب ایجاد روحیه امید برای آحاد جامعه شده‌اند.

وی با اشاره به تاسیس شهرداری بهارستان در سال ۱۳۹۸ بیان کرد: بهارستان را به عنوان یکی از بزرگترین روستاهای استان بوشهر می شناختند که گستردگی و جمعیت آن مشکلات زیادی را برای خدمت رسانی به مردم ایجاد کرده بود که از توانایی دهیاری نیز خارج بوده است.

حق شناس افزود: هر چند بهارستان خیلی دور به شهر ارتقا یافت و اگر چند سال زودتر از سال ۹۸ شهرداری تاسیس میشد مردم و مدیران شهری با خیلی از مشکلات فعلی این شهر دست و پنجه نرم نمی کردند.

وی ادامه داد: با تاسیس شهرداری از سال ۹۸، طی این سال ها پروژه های عمرانی خوبی در سطح شهر بهارستان انجام شده است و روند اجرای پروژه ها نیز ادامه دارد تا ضمن رفع مشکلات شهروندان، شرایط شهر مطلوب تر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان وجود کوچه های خاکی در شهر و عدم بازگشایی بلوار اندیشه در محله مرکزی را دو مشکل بزرگ شهر دانست و گفت: با ۴۰ هزار مترمربع آسفالت قدم های خوبی برای آسفالت کوچه و معابر شهر در سال گذشته و همچنین توافق با تعدادی از مالکین برای بازگشایی بلوار اندیشه طی سال های گذشته و سال جاری انجام شده است و با جدیت نیز این موارد را دنبال می کنیم.

وی تاکید کرد: با حمایت و تعامل شهروندان بزرگوار و مسئولان محترم و پیگیری و تلاش همکاران گرانقدر در مجموعه شورای اسلامی و شهرداری؛ روز به روز شاهد پیشرفت و توسعه شهرمان بهارستان باشیم و در سال جاری در بودجه شهرداری اهتمام ویژه ای به توسعه فضای سبز و مبلمان شهری نیز مورد توجه قرار گرفته است.

حق شناس در پایان تاکید کرد: امیدوارم همچون گذشته با تداوم و افزایش تعامل مردم با خادمان خود در مدیریت شهری، به پشتوانه شما شهروندان محترم بتوانیم در راه توسعه و آبادانی و ساختن بهارستانی زیبا و شایسته شما عزیزان گام‌های مثبتی برداریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=4415
  • نویسنده : رضا رئیسی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1انتشار یافته : ۱
  1. درود بر رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان خداقوت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.