• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5
فرماندار جم:

آب و برق دو مشکل جدی شهرستان است/ مدیران در انتخابات بی طرف باشند

  • کد خبر : 4295
  • 22 خرداد 1402 - 10:55

به گزارش روابط عمومی فرمانداری جم؛سید محمد احمدپور فرماندار جم در نشست شورای اداری شهرستان جم گفت:در سال ۱۴۰۲ به صورت سرزده از ادارات بازدید انجام می دهیم و برای رفع مشکلات مردم در ادارات تیم های کارشناسی و بازرسی می فرستیم.
سید محمد احمدپور تصریح کرد: مدیران ادارات دچار روزمرگی نشوند و در عین اجرای قانون نوآوری و خلاقیت در کار داشته باشند.

احمدپور ضمن اشاره به اینکه اقداماتی که در سال ۱۴۰۱ در خصوص آب شهرستان صورت گرفته است کاری بود که در سال ۹۲ باید انجام می شد تا شهرستان در گیر این مشکلات نشود عنوان کرد: امروز دو مشکل مهم شهرستان آب و برق است.
وی خاطر نشان کرد: در سال های ۹۱ و ۹۲ می توانستیم با مبالغی به مراتب کمتر از امروز انجام بدهیم این در حالی است که امروز ۷۰۰میلیارد تومان برای به نتیجه رسیدن آب شیرین کن سیراف به جم در سال گذشته هزینه شده است.

سید محمد احمدپور در خصوص آب شیرین کن سیراف نیز از روز های پایانی پروژه خبر داد و گفت: آب شیرین کن سیراف به جم تست های اولیه را با موفقیت پششت سر گذاشته است و در حال برطرف کردن آخرین مسائل مربوط به پروژه هستیم که عمده آنها اداری است.

نماینده عالی دولت در جم تاکید کرد: در راستای صرفه جویی در مصرف برق و جلو گیری از افت ولتاژ همه ادارات موظف هستند از ساعت یک به ۹۰% کاهش مصرف برسند و اداره برق نظارت دقیق داشته باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان جم از رو به پایان بودن مقدمات پروژه اصلاح و ترمیم محور جم به سیراف خبر داد و گفت: آخرین جلسات در خصوص اجرای این طرح در حال برگزاری است و به زودی وارد فاز عملیاتی  طرح خواهیم شد.

احمدپور در ادامه بر حمایت همه دستگاه ها از آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش برای همه باید جایگاه ویژه داشته باشد چرا که آموزش مهمترین رکن جامعه است و همه ادارات باید در عمل حامی آموزش و پرورش باشند و تلاش کنند گره های که در حوزه آموزش شهرستان وجود دارد را برطرف کنند.

فرماندار جم در خصوص انتخابات پیشرو ضمن تاکید بر بی طرفی همه مدیران گفت: در انتخابات امسال چهار اصل مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت مورد توجه است.
وی خاطر نشان کرد: در راستای سلامت انتخابات هیچ مدیری حق ندارد شائبه ایجاد کند که با شخص خاصی در انتخابات ارتباط دارد، برای ما سلامت انتخابات مهمترین اقدام خواهد بود.

سید محمد احمدپور در پایان از همدلی ایجاد شده در شهرستان قدر دانی کرد و افزود: با ایجاد هماهنگی و همدلی در شهرستان توانستیم در زیر ساخت های شهرستان قدم های بزرگی برداریم و  از مسئولیت های اجتماعی شرکت های منطقه به خوبی در این راستا بهرمند شویم؛
وی از توسعه و تجهیز بیمارستان توحید جم به عنوان یک نمونه از این اقدامات نامبرد و گفت: بخش زیادی از این اقدامات برای اولین بار در بیمارستان توحید اتفاق افتاده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=4295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.