• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7
در مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر؛

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان جم معرفی شد

  • کد خبر : 2126
  • 15 دی 1400 - 9:02

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بهارستان برگزار شد، با بیان اینکه تکریم فرهنگیان از اولویت‌های آموزش و پرورش استان است، گفت: معلمان نیز باید با حفظ حرمت و کرامت دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان میهن اسلامی‌مان، عزت نفس و خودباوری آنها را ارتقا دهند.

علی موحدی با قدردانی از همکاری‌های نفت با آموزش و پرورش تاکید کرد: چون آموزش و پرورش تنها جایی است که تربیت انسان را بر عهده دارد، پتروشیمی‌ها و شرکت‌های حوزه انرژی بیش از گذشته در کنارآموزش و پرورش باشند.

وی با بیان اینکه نسبت معلم به دانش‌آموز در استان، نسبت قابل دفاعی است، خاطرنشان کرد: باید برای حل مشکل نیروهای آموزشی در سازماندهی‌ها تجدیدنظر جدی شود.

موحدی ادامه داد: بخشی عمده ای بدهی میلیاردی آموزش و پرورش استان به شرکت توزیع برق با تهاتر تسویه شده است که از  همکاری مجموعه برق تقدیر می‌کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: در تلاش هستیم تا بدهی آب مصرفی مدارس استان را نیز با روش تهاتر مرتفع کنیم.

وی یادآور شد: هیچ عزل و نصبی بر اساس حب و بغض نخواهد بود و در انتصابات مصالح آموزش و پرورش خط قرمز است.

موحدی در خصوص مدیر جدید آموزش و پرورش جم گفت: در شهرستان بر روی نام مدیر جدید اجماع شکل گرفت به همین دلیل امیدوارم همه به وی کمک کنند.

موحدی آموزش و پرورش جم را از آموزش و پرورش‌های پویا و پیشرو استان برشمرد و بیان داشت: مدیر جدید شهرستان با برنامه‌ریزی مناسب زمینه پیشرفت بیشتر را فراهم کند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر تاکید کرد: از رئیس جدید توقع دارم با تکریم همه فرهنگیان شاغل و پیشکسوت، از توانمندی همه استفاده کند.

موحدی با بیان اینکه در زمینه مشاور و نیروی خدماتی در استان کمبود داریم، تاکید کرد: مدیر جدید آموزش و پرورش جم برای رفع مشکلات آموزش و پرورش شهرستان با همکاری شرکت‌ها، امام جمعه و فرماندار و دستگاه‌های اجرایی اقدام کند و انتظار دارم همه دستگاه‌ها در کنار آموزش و پرورش باشند.

امام جمعه شهر جم با تقدیر از تلاش‌های مدیر سابق آموزش و پرورش این شهرستان، وی را انسانی سالم و معلمی دلسوز دانست و گفت: مدیر جدید شخصیتی در تراز انقلاب و حساس نسبت به مسائل تربیتی و دارای توان مدیریتی در اجرای سند تحول است.

حجت الاسلام محمد محمدی با اشاره به سکونت کارکنان صنعت نفت در این شهرستان اظهار کرد: باید این صنعت در ساخت، تجهیز و پشتیبانی از مدارس توجه ویژه‌ای داشته باشد.

مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: باید به رشته‌های علوم انسانی توجه ویژه شود چرا که سیاست گذاری توسط علمای علوم انسانی انجام می شود.

عبدالحسین اعتماد ادامه داد: این شهرستان در واکسینه کردن فرهنگیان و دانش‌آموزان از شهرستان‌های پیشرو استان است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در ۱۴ ماه مسئولیت، تلاش زیادی برای کاهش مشکلات داشتیم اما برخی از مدارس همچنان با مشکلاتی همچون موضوع انشعاب آب مصرفی مواجه هستند.

مدیر جدید آموزش و پرورش جم نیز با بیان اینکه تکریم معلم و دانش آموز شعار وی است، اظهار کرد: از همه فرهنگیان می‌خواهم در کنار آموزش و پرورش شهرستان باشند.

سید ابوالقاسم حسینی ادامه داد: همراهی و همدلی اولیا دانش‌آموزان، شرط توسعه آموزش و پرورش است.

وی تدریس در همه دوره‌های تحصیلی، مدیریت و معاونت مدرسه، مسئول حراست، گزینش و سوادآموزی و معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان را از سوابق کاری خود برشمرد و عنوان کرد: با علم به مشکلات و با شناخت کافی از زوایا و چالش‌های آموزش و پرورش، این مسئولیت خطیر را پذیرفتم.

در این مراسم از زحمات عبدالحسین اعتماد تجلیل و سید ابوالقاسم حسینی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان جم معرفی شد.

گفتنی است حسین محدثی و فاطمه رشیدی به نمایندگی از فرهنگیان جم، مشکلات آموزش و پرورش شهرستان را بیان کردند.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=2126
  • نویسنده : رضا رئیسی
  • منبع : آموزش و پرورش شهرستان جم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.