• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

خبرهای مهم

عملیات حفاری جهت اجرای کانال دفع آب‌های سطحی در ابتدای بلوار آزادی شهر بهارستان در حال انجام است ۲۹ فروردین یادآور ایثار، شجاعت و دلاورمردی های غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است جاری شدن آبشار محله چاهتلخو شهر بهارستان هشدار قرمز هواشناسی برای استان بوشهر مسیر حد فاصل میدان بهرباغ تا ابتدای بلوار آزادی شهر بهارستان تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد همه نیروها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند/ بسیج تمامی امکانات و تجهیزات شهرداری بهارستان در مواقع بارندگی عملیات عقب‌نشینی منزل مسکونی در کوچه طلوع ۱۵ شهر بهارستان در حال انجام است نماز عید سعید فطر در شهر بهارستان برگزار می گردد کسر ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان تیم پارس جنوبی جم مشارکت بوشهری‌ها در راهپیمایی روز قدس امسال بی‌نظیر بود عملیات اجرایی بتن‌ریزی برای نصب چمن مصنوعی در رفیوژ بلوار آزادی شهر بهارستان آغاز شد آسفالت خیابان موعود خواسته و اولویت اهالی بود/ ۱۱۰ مورد تملک اراضی در بهارستان انجام شد/بلوار ورودی بهارستان، امسال اجرا می شود

7
در مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر؛

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان جم معرفی شد

  • کد خبر : 2126
  • 15 دی 1400 - 9:02

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بهارستان برگزار شد، با بیان اینکه تکریم فرهنگیان از اولویت‌های آموزش و پرورش استان است، گفت: معلمان نیز باید با حفظ حرمت و کرامت دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان میهن اسلامی‌مان، عزت نفس و خودباوری آنها را ارتقا دهند.

علی موحدی با قدردانی از همکاری‌های نفت با آموزش و پرورش تاکید کرد: چون آموزش و پرورش تنها جایی است که تربیت انسان را بر عهده دارد، پتروشیمی‌ها و شرکت‌های حوزه انرژی بیش از گذشته در کنارآموزش و پرورش باشند.

وی با بیان اینکه نسبت معلم به دانش‌آموز در استان، نسبت قابل دفاعی است، خاطرنشان کرد: باید برای حل مشکل نیروهای آموزشی در سازماندهی‌ها تجدیدنظر جدی شود.

موحدی ادامه داد: بخشی عمده ای بدهی میلیاردی آموزش و پرورش استان به شرکت توزیع برق با تهاتر تسویه شده است که از  همکاری مجموعه برق تقدیر می‌کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: در تلاش هستیم تا بدهی آب مصرفی مدارس استان را نیز با روش تهاتر مرتفع کنیم.

وی یادآور شد: هیچ عزل و نصبی بر اساس حب و بغض نخواهد بود و در انتصابات مصالح آموزش و پرورش خط قرمز است.

موحدی در خصوص مدیر جدید آموزش و پرورش جم گفت: در شهرستان بر روی نام مدیر جدید اجماع شکل گرفت به همین دلیل امیدوارم همه به وی کمک کنند.

موحدی آموزش و پرورش جم را از آموزش و پرورش‌های پویا و پیشرو استان برشمرد و بیان داشت: مدیر جدید شهرستان با برنامه‌ریزی مناسب زمینه پیشرفت بیشتر را فراهم کند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر تاکید کرد: از رئیس جدید توقع دارم با تکریم همه فرهنگیان شاغل و پیشکسوت، از توانمندی همه استفاده کند.

موحدی با بیان اینکه در زمینه مشاور و نیروی خدماتی در استان کمبود داریم، تاکید کرد: مدیر جدید آموزش و پرورش جم برای رفع مشکلات آموزش و پرورش شهرستان با همکاری شرکت‌ها، امام جمعه و فرماندار و دستگاه‌های اجرایی اقدام کند و انتظار دارم همه دستگاه‌ها در کنار آموزش و پرورش باشند.

امام جمعه شهر جم با تقدیر از تلاش‌های مدیر سابق آموزش و پرورش این شهرستان، وی را انسانی سالم و معلمی دلسوز دانست و گفت: مدیر جدید شخصیتی در تراز انقلاب و حساس نسبت به مسائل تربیتی و دارای توان مدیریتی در اجرای سند تحول است.

حجت الاسلام محمد محمدی با اشاره به سکونت کارکنان صنعت نفت در این شهرستان اظهار کرد: باید این صنعت در ساخت، تجهیز و پشتیبانی از مدارس توجه ویژه‌ای داشته باشد.

مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: باید به رشته‌های علوم انسانی توجه ویژه شود چرا که سیاست گذاری توسط علمای علوم انسانی انجام می شود.

عبدالحسین اعتماد ادامه داد: این شهرستان در واکسینه کردن فرهنگیان و دانش‌آموزان از شهرستان‌های پیشرو استان است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در ۱۴ ماه مسئولیت، تلاش زیادی برای کاهش مشکلات داشتیم اما برخی از مدارس همچنان با مشکلاتی همچون موضوع انشعاب آب مصرفی مواجه هستند.

مدیر جدید آموزش و پرورش جم نیز با بیان اینکه تکریم معلم و دانش آموز شعار وی است، اظهار کرد: از همه فرهنگیان می‌خواهم در کنار آموزش و پرورش شهرستان باشند.

سید ابوالقاسم حسینی ادامه داد: همراهی و همدلی اولیا دانش‌آموزان، شرط توسعه آموزش و پرورش است.

وی تدریس در همه دوره‌های تحصیلی، مدیریت و معاونت مدرسه، مسئول حراست، گزینش و سوادآموزی و معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان را از سوابق کاری خود برشمرد و عنوان کرد: با علم به مشکلات و با شناخت کافی از زوایا و چالش‌های آموزش و پرورش، این مسئولیت خطیر را پذیرفتم.

در این مراسم از زحمات عبدالحسین اعتماد تجلیل و سید ابوالقاسم حسینی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان جم معرفی شد.

گفتنی است حسین محدثی و فاطمه رشیدی به نمایندگی از فرهنگیان جم، مشکلات آموزش و پرورش شهرستان را بیان کردند.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=2126
  • نویسنده : رضا رئیسی
  • منبع : آموزش و پرورش شهرستان جم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.