• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

وصول ۴۰ همت مطالبات دولت از پتروشیمی‌های استان بوشهر

  • کد خبر : 7026
  • 03 اردیبهشت 1403 - 12:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مهدی مهرانگیز ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر سرکشی از زندانیان و خانواده‌های آنان را از برنامه‌های مهم مسئولان دادگستری‌ها و دادستان‌ها و قضات دانست و اظهار داشت: در سرکشی به زندانیان و خانواده‌های آنان مشکلات مختلف زندانی بررسی و راهکارهای لازم برای تحقق مطالبات آن ارائه می‌شود.

وی کمک به خانواده زندانیان نیازمند را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در سرکشی از این خانواده‌ها مشکلات گوناگون درمانی، معیشتی، اجتماعی، رفاهی تجهیزاتی و فرهنگی بررسی و کمک‌های لازم به آنها عرضه می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه در سال گذشته ۳۴ بار از زندان‌های استان بوشهر بازدید شد، گفت: به مناسبت عید نوروز، ماه مبارک رمضان و عید فطر ۶۵۰ زندانی مشمول مرخصی شدند.

مهرانگیز، حبس‌زدایی را از تأکیدات رئیس قوه قضایی دانست و بیان کرد: به قضات و مسئولان دادگستری‌های استان بوشهر تأکید شده از مجازات جایگزین حبس استفاده شود و باید در آخرین مرحله از مجازات حبس استفاده شود.

وی پیگیری حقوق عامه را در اولویت دستگاه قضایی استان بوشهر دانست و افزود: یکی از مطالبات مهم دولت در استان بوشهر پرداخت نشدن هزینه گاز مصرفی پتروشیمی‌های استان بوشهر بود که با پیگیری انجام شده بخشی از آن وصول شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بدهی پتروشیمی‌های استان به شرکت ملی گاز ایران را ۹۰ هزار میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: با پیگیری انجام شده ۴۰ هزار میلیارد تومان آن وصول شد که سبب حل مشکلات اعتباری برخی دستگاه‌های اجرایی شد. پتروشیمی‌های استان بوشهر ۵۰ هزار میلیارد تومان دیگر به دولت بدهکار هستند که ان‌شاءالله با پیگیری انجام شده وصول شود.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=7026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.