• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
پاسخ شهرداری بهارستان به یادداشت آوای بوشهر:

آسفالت خیابان موعود خواسته و اولویت اهالی بود/ ۱۱۰ مورد تملک اراضی در بهارستان انجام شد/بلوار ورودی بهارستان، امسال اجرا می شود

  • کد خبر : 6948
  • 19 فروردین 1403 - 8:09

در پی انتشار یادداشتی با عنوان «خیابان در بیابان………»، شهرداری بهارستان جوابیه ای را به آوای بوشهر ارسال کرد.

احتراما؛ پیرو درج مطلبی با عنوان «خیابان در بیابان؛ این بار در بهارستان/پای عضو شورا در میان است؟! » مقتضی است جهت تنویر افکار عمومی توضیحات شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان را منتشر نمایید.

۱٫ به استحضار می رساند خیابان موعود راه اصلی تردد محله بالا دست باغ اوقاف و اهالی محترم آن محله است و ظرف حداقل ۶ سال گذشته هیچ کوچه ای در آن محله آسفالت نشده و پروژه‌ای اجرا نگردیده و اولویت و تنها خواسته اهالی، آسفالت خیابان موعود بوده که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان اجرایی گردیده است.

۲٫ در مورد عدم افتتاح پروژه خیابان موعود در دهه فجر؛ لازم به ذکر است که در جدول زمانبندی پروژه های قابل افتتاح دهه فجر سال ۱۴۰۲، این پروژه از سوی فرمانداری شهرستان قید شده بود که به دلیل شرایط جوی و بارندگی امکان قیرپاشی و آسفالت وجود نداشت و به دلیل تاخیر چند روزه از لیست برنامه‌ها خارج شد وگرنه بر افتتاحیه آن هیچگونه ایرادی وارد نبوده است.

۳٫ پیرامون عقب نشینی در بلوار اصلی شهر در محله مرکزی، این پروژه در اولویت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی می باشد که در این دوره شورا و طی دو سال گذشته به طور کلی بالغ بر ۱۱۰ فقره صلح نامه و توافق نامه جهت تملک اراضی در سطح شهر به سرانجام رسیده و تخریب صورت گرفته است. (در بلوار اندیشه می توان به تخریب مغازه آقایان حسن و میرزاعلی مدیری، منزل آقای حسین حکیم زاده، منزل آقای عبدالرضا آستین کوتاه، دیوار منزل آقای عبدالحسین فرد و… اشاره نمود.) ، شایان ذکر است توافق با آقای محمد منصوریان نهایی شده و در آینده نزدیک عملیات تخریب و عقب نشینی صورت می گیرد و سایر تملکات با همراهی و همکاری بیشتر شهروندان عزیز به سرانجام خواهد رسید و امیدواریم شاهد بازگشایی مسیر به صورت ۱۰۰ درصد باشیم.

۴٫ در خصوص اجرای بلوار ورودی شهر بهارستان از سمت اتوبان؛ به آگاهی می رساند در بودجه سال جاری شهرداری بهارستان پیش بینی و مصوب گردیده است که با طی مراحل مناقصه، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=6948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.