• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
4

یک جمی در بین نفرات برگزیده سومین دوره دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 6220
  • 20 دی 1402 - 13:30

مسئول دبیرخانه استانی طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرگزاری پانا گفت: از بین یکهزار و ۷۵۶ دانش‌آموز شرکت کننده در سال سوم اجرای طرح از ۳۷۴ مدرسه متوسطه دوم، ۵۰ دانش‌آموز برگزیده شهرستان‌‌ها و مناطق به دبیرخانه استانی معرفی شدند.

زینب غلامپور افزود: پس از بررسی مستندات و نمون‌برگ‌ها، ۲۶ نفر به عنوان دانش‌آموز تراز استانی و بقیه دانش‌آموزان در تراز شهرستان منطقه و مدرسه معرفی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس نظر هیات داوری و بررسی مستندات، هانیه محمدی از منطقه آبپخش، فاطمه سارا شهنیانی از منطقه بردخون، زهرا عوضی از منطقه بندر ریگ، زهرا گل‌افلاک از منطقه خارگ، یاسمن عدالت از منطقه سعدآباد، امیرحسین غلامی از منطقه شبانکاره، محمدجواد احمدی و فاطمه مرادی از منطقه کاکی برگزیده استانی شده‌اند.

غلامپور ادامه داد: محمدرضا فخرایی، رقیه زنده‌بودی و فاطمه قدرتیان از شهرستان بوشهر، علیرضا زارعیان‌آزاد از شهرستان جم، سجاد زنده‌بودی و فاطمه‌سادات موسوی از شهرستان تنگستان، فرحناز گلستانی‌نسب، پوریا قاسمی، آرش الله‌یاری و علی عسکری از شهرستان دشتستان، زهرا عابدی و حامد زارعی از شهرستان دشتی، فاطمه سخاوت‌زاده از شهرستان دیر، فاطمه بهبهانی از شهرستان دیلم، نسیم فیروزی از شهرستان عسلویه، محمدامین رضایی از شهرستان کنگان و سیده زهرا موسوی و محمدرضا سیفی از شهرستان گناوه، صاحب عنوان دانش‌آموز برگزیده تراز انقلاب اسلامی در مرحله استانی شده‌اند.

وی با بیان اینکه طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی به عنوان طرح ابتکاری استان بوشهر و به عنوان پیوست سند تحول برای اولین در سطح کشور اجرا شده است، اظهار کرد: این طرح خلاقانه، جامع همه فعالیت‌های درون و برون مدرسه‌ای مبتی بر ساحت‌های شش گانه تعلیم و تربیت است.

غلامپور با اشاره به شروع دوره چهام طرح از ابتدای آذر ۱۴۰۲ اضافه کرد: مسئولان دبیرخانه‌های شهرستانی حداکثر تا ۲۸ مرداد سال آینده فرصت دارند تا با بررسی آثار رسیده، بر اساس سهمیه ابلاغی، مستندات دانش‌آموزان برتر را به دبیرخانه استانی تحویل دهند.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=6220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.