• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1
رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان:

هلال احمر در سخت ترین و بحرانی ترین لحظات، خالصانه در کنار هموطنان است

  • کد خبر : 7264
  • 18 اردیبهشت 1403 - 10:16

سید جلال حق شناس امروز در گفتگو با وب سایت خبری و اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر اظهار داشت: نام جمعیت هلال احمر از دیرباز با فرهنگ ایثار ، فداکاری ، خدمت به همنوع و  احساس مسئولیت انسان های شریف ، تلاشگر و سختکوش گره خورده است ، انسان هایی از جنس فرشتگان که در سخت ترین و بحرانی ترین لحظات، خالصانه در کنار هموطنان و همنوعان خود بوده و به یاری حادثه دیدگان و نیازمندان می شتابند.

رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان افزود: روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر فرصت ارزشمندی است برای پاسداشت خدمات انسان دوستانه و داوطلبانه طلایه داران مهرورزی و پرچمداران نوعدوستی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که همه توان خود را در خدمت به ایران اسلامی بسیج کرده و همواره در صف مقدم مقابله با حوادث و بحران ها پیشتاز بودند.

وی تاکید کرد: جهان امروز، بیش از هر زمان دیگری، نیازمند نوع دوستی و مهربانی است و این همان چکیده رسالت جمعیت هلال احمر است.

حق شناس ضمن ادای احترام به پیشگاه شهدای امدادگر به عنوان پیام آوران راستین عرصه خدمت بیان کرد: روز هلال احمر را به پرسنل، نجاتگران، داوطلبان و اعضای جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان جم تبریک و گوییم و با درود به ارواح پاک شهدای ایران اسلامی، عزت روزافزون را برای این عزیزان از درگاه خداوند منان خواستارم.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=7264

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.