• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

کشف ۴۲۶ کیلوگرم تریاک در دیلم

  • کد خبر : 6114
  • 16 دی 1402 - 13:25

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سردار حیدر سوسنی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ماموران از حمل یک محموله مواد مخدر با دو دستگاه خودروی سواری از مرز‌های جنوبی استان بوشهر به مقصد استان‌های غربی کشور اطلاع یافته و توقف خودرو‌ها در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: حدود ساعت ۱۲ روز جمعه خودروی اول با اقدام به موقع پلیس متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۳۸۶ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: همچنین حوالی ساعت ۱۵ نیز ماموران پلیس به محض دیدن خودرو دوم دستور ایست صادر کردند که راننده خودرو با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک اقدام به فرار کرد که متعاقب آن ماموران با تعقیب و گریز و با رعایت قانون بکارگیری سلاح، خودرو را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو نیز مقدار ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، یادآور شد: در جریان تیر اندازی انجام شده به‌دلیل حرکات مارپیچ و خطرناک راننده، یک تیر پس از اصابت به درخودرو کمانه کرده و به راننده اصابت کرد که بلافاصله با پیگیری پلیس، عوامل اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شدند و فرد مجرم را برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل کردند.

سردار سوسنی با اشاره به این‌که در این عملیات در مجموع ۴۲۶ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، از دستگیری دو نفر قاچاقچی در این ارتباط خبر داد.

وی در پایان با تاکید بر این‌که امنیت هموطنان خط قرمز پلیس است و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و توزیع کنندگان آن در اولویت کار پلیس استان قرار دارد، از هم‌استانی‌ها خواست به‌محض اطلاع از پدیده شوم قاچاق مواد مخدر، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت گیرد.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=6114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.