• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

۳ بوشهری در راه جام ملت های آسیا

  • کد خبر : 6080
  • 11 دی 1402 - 10:41

سرمربی تیم ملی در فاصله دو هفته مانده تا آغاز هجدهمین دوره جام ملت های آسیا به میزبانی قطر، فهرست اولیه و ۲۷ نفره‌اش را اعلام کرد که۳ ستاره بوشهری هم در آن قرار دارند.

به گزارش خلیج فارس؛ قلعه نویی در جدیدترین لیست خود علاوه بر مهدی طارمی و محمد محبی، مهدی قایدی لژیونر ایرانی لیگ امارات و بازیکن سابق استقلال هم آن قدر خوش درخشید تا دوباره نامش را در لیست تیم ملی ببیند و شانس خودنمایی در آسیا را پیدا کند.

با تفکیک باشگاهی، سپاهان با داشتن ۶ ملی پوش پیشتاز است و سهم سرخابی ها هم ۵ ملی پوش است که البته به نظر نمی رسد باعث اعتراض کادر فنی و هواداران دو تیم شده باشد!

نکته جالب دیگر درباره لیست تیم ملی دعوت از احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد بازیکنان ۳۳ ساله است که قرار است چهارمین حضورشان در جام ملت ها را تجربه کنند. هر دو بازیکن از جام ملت‌های ۲۰۱۱ با افشین قطبی حضور داشتند و پس از او در استرالیا و امارات همراه با کی‌روش بودند، به منظور شرکت در چهارمین تورنمنت آسیایی خود حالا بلیت قطر را در دستان خود می‌بینند. سردار آزمون هم احتمالا به دلیل توافقش با باشگاه رم نمی‌تواند تیم ملی ایران را در جام ملت‌های آسیا همراهی کند.

از نکات عجیب این لیست، امید ابراهیمی هافبک ۳۶ ساله تیم الشمال قطر است، آن هم در شرایطی که در پست او نفراتی چون احمد نوراللهی و علی کریمی هم حضور داشتند.

نوراللهی در هفته‌های اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای در الوحده امارات داشته ولی قلعه‌نویی ترجیح داد پس از اتفاقات اردوی قبلی او را خط بزند و ابراهیمی ۳۶ ساله را دعوت کند.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=6080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.