• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
امام جمعه موقت جم:

تونل های حماس برای اسرائیل تبدیل به کابوسی وحشتناک شده است

  • کد خبر : 6031
  • 09 دی 1402 - 10:11

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام عباس فتحی امام جمعه موقت جم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: هدف خلقت پروردگار متعال در زندگی تقوا پیشه کردن است.

وی در آغاز خطبه با تبریک ایام میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت امام خمینی (ره) افزود: در شأن و منزلت و فضائل فاطمه زهرا (س) همین بس که سیده النساء العالمین است.

حجت الاسلام فتحی ضمن اشاره به روز مادر گفت: این هفته مصادف است با میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که مصادف است با روز مادر که این مناسبت فرخنده را به تمام زنان و مادران تبریک و تهنیت می گویم و قداست خانواده به حرمت زن و مادر است.

وی گفت: اسلام به مقام زن اهمیت ویژه ای قائل است و به زنان بها داده است.

خطیب موقت جمعه جم الگوی زن اسلامی و انسانی را حضرت فاطمه زهرا (س) معرفی کرد و گفت: اگر زندگی عزتمند و شرافتمند می خواهیم به سه توصیه فاطمه خطاب به همسرش علی علیه السلام در زندگی مشترک توجه کنیم که فرمود علی جان من به تو افتخار می کنم که هرگز دروغ نگفته ام و خیانت هم نکرده ام و هیچگاه مخالفت با امر تو نکرده ام.

وی با بازخوانی فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از مردم کرمان و خوزستان به اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت: اگر انتخابات ضعیفی داشته باشیم مجلس ضعیفی هم خواهیم داشت.

خطیب موقت جمعه جم با گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: هفته پیش رو، یادبود ۹ دی، حماسه باشکوه ملت ایران در برابر فتنه است، حماسه ای که جهان را متحیر کرد و برگ زرینی بر افتخارات این ملت رقم خورد. مردم ما به فریب خوردگان ثابت کردند که اگر در برابر دین ما بایستید، در برابر تمام دنیای شما خواهیم ایستاد و این را در عمل اثبات کردند.

وی از عموم مسلمین شهرستان جم خواست تا در مراسمی که شنبه شب در حسینیه‌ شاه نشین برگزار خواهد شد شرکت کنند.

حجت‌الاسلام فتحی با اشاره به ۱۳ دی سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سیزدهم دی ماه سالگرد شهادت سردار دلها و نماد مقاومت حاج قاسم سلیمانی است مقاومتی که به صورت یک جنبش کوچک که به تدریج جهانی شده است حاصل تلاش و افکار کسانی چون سردار سلیمانی و سیدرضی موسوی هاست. رحمت خداوند بر آنان باد و رحمت خدا بر انصارالله یمن که در برابر ظلم آمریکا ایستاده است و وای بر دولت های اسلامی که چشم بر جنایات اسرائیل بسته اند و در برابر آن بی تفاوت مانده اند.

وی گفت: حاج قاسم عزیز سمبل مقاومت است، سمبل شجاعت است، سمبل آزادگی و ایمان است.

خطیب موقت جم گفت: نفرت و انزجار خود را نسبت به این عمل شنیع آمریکا یعنی ترور شهید موسوی اعلام می داریم و هشدار می دهیم که انتقام سختی از دشمن خواهیم گرفت.

وی گفت: تونل های حماس برای اسرائیل تبدیل به کابوسی وحشتناک شده که توان گریز از آن را ندارد، از طرفی راهپیمایی های معترضانه جهانی بر علیه جنایات اسرائیل روز به روز گسترده تر می شود.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=6031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.