• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر:

پاسخ به شکایات و درخواست‌های مردمی در بوشهر تسریع شود

  • کد خبر : 5718
  • 08 آذر 1402 - 10:07

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی مدیران و کارشناسان بازرسی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها با موضوع سلامت اداری و شناسایی زمینه‌های فساد اظهار داشت: باید در برخورد با تخلفات اداری و فساد در دستگاه‌های اجرایی پیشگام باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: چشمان تیزبین بازرسان در نظارت‌های مستمر و معرفی به مراجع صالحه در سالم سازی و سالم ماندن دستگاه‌های دولتی بسیار مؤثر است.

وی گفت: شناسایی گلوگاه‌های فساد در دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و نهادهای دولتی و تمرکز بر اجرای راهکارهای اساسی برای پیشگیری از بروز فساد امری ضروری است.

ارتقای عملکرد دستگاه‌های اجرایی

پورات به ارتقای عملکرد دستگاه‌های اجرایی با انجام بررسی و بازدیدهای منظم اشاره کرد و افزود: باید مردم‌داری و احترام به ارباب رجوع، بازدیدهای سر زده از دستگاه‌های اجرایی و تسریع در پاسخ به شکایات و درخواست‌های مردمی با نگاه حل مشکلات اولویت قرار گیرد.

وی به تقویت ارتباط با نهادهای امنیتی، حراستی و جدی گرفتن امر آموزش اشاره کرد و گفت: علاوه بر بازرسی‌های مستمر، مردم هم می‌توانند از دستگاه‌های دولتی و کارکنان در خصوص مبارزه با فساد مراتب را به درگاه‌هایی که از قبل اطلاع رسانی شده اعلام نمایند تا نسبت به موضوع رسیدگی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: از فرمانداری‌ها انتظار می‌رود با تدوین برنامه مدون، نظارت و بازرسی از شهرداری و دهیاری‌ها بر اساس نوع فعالیت و شرح وظایف آن دستگاه‌ها بازرسی مستمر صورت دهند و گزارش آن به فرماندار و استانداری ارسال کنند.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=5718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.