• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

دستاوردهای فناورانه استان بوشهر معرفی می‌شوند

  • کد خبر : 5715
  • 08 آذر 1402 - 10:05

به گزارش خبرنگار مهر، عباس مطاف ظهر سه‌شنبه در نشست توسعه بازار و معرفی واحدهای فناور و خلاق پارک علم و فناوری خلیج فارس اظهار داشت: نخستین نشست مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها با هدف معرفی آخرین دستاوردهای شرکت‌های خلاق پارک علم و فناوری خلیج فارس در قالب راهیان پیشرفت به میزبانی پارک علم و فناوری خلیج فارس برگزار شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نشست، ترویج گفتمان نوآوری، آشنایی با اکوسیستم نوآوری استان و معرفی واحدهای خلاق و فناور استان بوشهر و استفاده از ظرفیت و خدمات این واحدهاست.

مطاف یادآور شد: پارک‌های علم و فناوری به عنوان واسطی بین دستگاه‌های اجرایی و صنایعی که نیازهای فناورانه دارند با فناوران و نوآوران ایفای نقش می‌کنند و برگزاری اینگونه نشست‌ها در توسعه واحدهای فناور و دانش بنیان استان کمک شایانی می‌کند.

وی ابراز داشت: بنا به تأکید ریاست جمهور و استاندار بوشهر، اردوهای متعددی در قالب راهیان پیشرفت برگزار و یا در حال برنامه ریزی و برگزاری است که این نشست نیز در همین قالب به میزبانی پارک علم و فناوری با حضور ۱۷ نفر از مدیران روابط عمومی و ۱۰ نفر از مدیران واحدهای فناور و خلاق حوزه فعالیت روابط عمومی برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: از روابط عمومی‌های استان انتظار داریم در تشویق دستگاه‌های اجرایی و مردم برای حمایت از محصولات و خدمات واحدهای فناور، خلاق و دانش بنیان درون استان و مستقر در پارک علم و فناوری خلیج فارس اهتمام ورزند و سفیران علم و فناوری در دستگاه‌های اجرایی باشند.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=5715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.