• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5
رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان:

بسیج به عنوان نیرویی مردمی، با هرگونه فساد و انحراف اجتماعی برخورد می‌کند

  • کد خبر : 5647
  • 01 آذر 1402 - 10:07

سید جلال حق شناس امروز با تبریک هفته بسیج در گفتگو با روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان اظهار داشت: بسیج یک نهاد اجتماعی و ارگانی انقلابی است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ ‌تاسیس شد و از ۲۹ آبان تا پنجم آذر هر سال بنام هفته بسیج نامگذاری شده است. در نتیجه بسیج در تمام قشرهای دانش‌آموزی، دانشجویی، کارمندی، کارگری، عشایری و … به شکل وسیعی تشکیل شد.

وی افزود: سنگ بنای بسیج بر حکم فقهی و جهادی استوار است؛ جهادی که مبتنی بر روحیه دفاعی باشد و نه تهاجمی یا جهان گشایی، بسیج در نظر امام مولودی جدید است که کارشناسان جهانی نمی‌توانند آن را بشناسند، در طول ۸ سال دفاع مقدس، بسیج آن چنان ظاهر شد که دشمنان اعتراف کردند قدرتی در بسیج نهفته است که توان مقابله با یکایک ارتش‌های کلاسیک جهانی را دارد. امروز بسیج بزرگترین پشتوانه سیاسی، علمی، فرهنگی و اعتقادی برای نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان بیان کرد: این نهاد برخاسته از متن جامعه در همه حوزه‌ها از امنیت مرزها، جهاد و سازندگی، بلایای طبیعی، مبارزه با کرونا، محرومیت زدایی و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی همیشه با خدمات بی‌مزد و منت خود در راه اعتلای میهن و در سخت‌ترین شرایط، تاثیرگذار بوده است. حیثیت امروز نظام، تا حد زیادی مدیون بسیج و حضور همه جانبه مردم در آن بوده است.

وی تاکید کرد: امروز یکی از وظایف مهم و دقیق بسیج، امر به معروف و نهی از منکر است. بسیج به عنوان نیرویی مردمی، با هرگونه فساد و انحراف اجتماعی برخورد می‌کند.

حق شناس با گرامیداشت یاد و خاطره علمدار جبهه مقاومت و بزرگ بسیجی انقلاب ” سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی” ، فرارسیدن هفته و روز بسیج مستضعفین را محضر یادگار بزرگ دفاع مقدس و پرچمدار تمدن سازی نوین اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام علی خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده گرانقدر شهدا، جانبازان و ایثارگران و بسیجیان عزیز در سراسر شهرستان جم صمیمانه تبریک عرض نمود و گفت: پایداری و سربلندی بسیج، این نیروی با صلابت در عرصه های مختلف به ویژه خدمت به جامعه اسلامی و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند منان خواستارم.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=5647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.