• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

آغاز رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه در استان بوشهر

  • کد خبر : 5337
  • 09 آبان 1402 - 9:26

احمد محمدی‌زاده در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت استان بوشهر با اشاره به ارائه گزارش روند ازدواج و فرزندآوری در استان از سوی مسئولان ذیربط اظهار کرد: خوشبختانه در نیمه نخست امسال وضعیت ازدواج و کاهش طلاق روند خوبی در استان بوشهر ثبت شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت فرزندآوری در استان بوشهر در شش ماه نخست سال جاری مثبت شده است گفت: در نیمه دوم سال با توجه به بهبود وضعیت آب و هوا استان بوشهر برنامه مراسم ازدواج به ویژه برنامه‌های ازدواج آسان افزایش بیشتری خواهد یافت.

استاندار بوشهر از استقرار کارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی کشور در استان خبر داد و بیان کرد: این کارشناسان در نیمه دوم امسال با حضور در نقاط مختلف استان پیرامون رویداد ملی جوانی جمعیت و خانواده با استفاده از ظرفیت‌های مردمی فعالیت مشترک انجام می‌دهند.

محمدی‌زاده از فراهم شدن شرایط لازم برای کاهش آمار طلاق و افزایش ازدواج و فرزندآوری در نیمه دوم سال خبر داد و خاطرنشان کرد: تسهیلات پرداخت وام ازدواج و واگذاری زمین مسکونی به مشمولان قانون جوانی جمعیت در استان بوشهر در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار دارد.

وی از فعال شدن ستاد‌های ازدواج آسان و فرزندآوری در همه شهرستان‌های استان بوشهر و آغاز رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و متخصصان طرح‌های حمایتی در حوزه ازدواج و تحکیم بنیان خانواده در نقاط مختلف استان بوشهر اجرایی می‌شود.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=5337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.