• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
امام جمعه جم:

نبرد دیپلماتیک و حقوقی علیه رژیم صهیونیستی ضروری است

  • کد خبر : 5181
  • 29 مهر 1402 - 7:28

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه جم با اشاره به وعده‌های الهی اظهار داشت: وعده با وعید متفاوت است؛ وعده از راه تفضل خداوند بر بندگان است نه استحقاق بندگان.

وی اضافه کرد: وعده مغفرت و أجر عظیم، وعده معاد و قیامت، وعده بهشت و نعمت‌های بهشتی، وعده جهنم و عذاب‌های جاودانه، وعده خلافت در زمین، وعده نابودی مستکبرین و ظالمین از جمله وعده‌های الهی هستند.

امام جمعه جم با بیان اینکه آمریکا هدایت‌کننده اصلی رژیم صهیونیستی است بیان کرد: همانطور که امام امت حضرت امام خامنه ای در دیدار نخبگان فرمودند نقش ملموس آمریکایی‌ها در سیاست‌گذاری اقدامات صهیونیست‌ها، آشکار است

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم فلسطین در غزه، قطع فوری بمباران‌ها را مورد تأکید قرار داد و افزود: ملت‌های مسلمان و حتی مردم غیرمسلمان جهان اگر این وحشی‌گری‌ها ادامه یابد، و همچنین مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد.

محمدی با اشاره به اینکه آمریکا و اسراییل مسئول توسعه میدان نبرد و افزایش بازیگران آن هستند، افزود: شکست و نابودی این پلید سیرت و سست به فضل الهی نزدیک است.

وی تاکید کرد: مواضع حمایتی جمهوری اسلامی ایران همچنان با شدت و به عنوان مساله اول دنیای اسلام ادامه دارد و ملت مجاهد ایران اسلامی آماده اطاعات از دستورات مولای خود هستند.

امام جمعه جم با اشاره به پیام‌های سفر منطقه‌ای وزیر خارجه ایران گفت: ایران با توسعه دیپلماسی منطقه‌ای در حمایت از ملت فلسطین، تلاش می‌کند اما همه ما بدانیم در جنگیم همه بشریت در جنگند هم در میدان هستند آن هم جنگ روایت‌ها علیه مقاومت فلسطین.

وی تصریح کرد: تلاش رژیم جعلی برای استفاده حداکثری از رسانه و خبرنگار و شبکه‌های اجتماعی برای بقای بیشتر یا حفظ آبرو و مدیریت افکار عمومی قابل تأمل است.

محمدی با اشاره به اینکه زمان آغاز نبرد حقوقی و دیپلماتیک است افزود: درخواست از جامعه جهانی برای محکومیت این رژیم در از بین بردن غیر نظامیان، استفاده از تسلیحات ممنوعه مانند بمب‌های فسفری و تشدید محاصره غزه و بستن آب و برق و گاز به‌روی مردم مهم‌ترین مسائل در نبرد حقوقی است.

فرآیندهای بعدی که در اثر این نبرد نظامی به‌وجود می‌آید می‌توان توقف در عادی‌سازی روابط بین کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی دانست.

وی با تبریک موفقیت آموزش و پرورش شهرستان و دانش آموزان شهرستان جم در کنکور امسال افزود: قبولی ۲۴۰ نفر در دانشگاه دولتی، ۱۵ نفر در رشته پزشکی، دندان پزشکی داروسازی شایسته تقدیر است.

محمدی با اشاره به روز آمار و برنامه‌ریزی گفت: آمار یک علم مستقل است که جنبه‌های کمی داده‌های اجتماعی را مطالعه می‌کند. یک روش شناسایی علمی و برنامه ریزی دقیق با اطلاعات و آمار دقیق و صحیح امکانپذیر است.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=5181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.