• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

۳۷ هزار دانش‌آموز دختر استان بوشهر تحت پوشش طرح “آهن‌یاری و ویتامین D ” قرار گرفتند

  • کد خبر : 5157
  • 25 مهر 1402 - 7:43

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی موحدی ظهر امروز در افتتاحیه طرح آهن یاری و مکمل ویتامین D  در مدارس دخترانه استان بوشهر ضمن تقدیر از حوزه بهداشت، درمان و معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش، اظهار داشت: استفاده از مکمل‌های غذایی بروز بیماری و مشکلات و هزینه‌های بعدی جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صحیح و تلاش و پشتکار دانش‌آموزان در موفقیت تحصیلی گفت: یکی از عوامل موفقیت دانش‌آموزان استفاده درست و اصولی از برنامه مکمل غذایی است.

موحدی آموزش و پرورش را متعهد فراهم کردن زمینه‌های تحصیل و پیشرفت همه دانش‌آموزان دانست و تصریح کرد: در این راستا دانش‌آموزان در حوزه وظایف شخصی، نیز مکلف هستند و آن اینکه جوشش درونی آنها است که موفقیت در همه عرصه‌ها را تضمین می‌کند.

وی با توجه به نوع تغذیه و سبک زندگی امروزی خاطرنشان کرد: شما دانش‌آموزان ناچار به استفاده از مکمل‌های غذایی هستید در زمینه لازم است هم خودتان از قرص آهن و ویتامین دی استفاده کنید و هم به دوستان و دانش‌آموزان دیگر منتقل کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه طرح آهن یاری و مکمل ویتامین D در مدارس دخترانه متوسط اول و دوم با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اجرا شده گفت: در  اجرا طرح آهن یاری و مکمل ویتامین D در مدارس متوسطه اول و دوم دخترانه استان بوشهر ۳۷ هزار دانش‌آموز زیر پوشش این طرح قرار دارند.

موحدی در ادامه با اشاره به استفاده بهینه و هدفمند از فضای مجازی اضافه کرد: با به‌روزرسانی نرم‌افزار شاد و ارائه محتواهای خوب آموزشی و در دسترس، همه دانش‌آموزان برای مدیریت اوقات فراغت از این ظرفیت کاملاً ایرانی و اختصاصی آموزش و پرورش استفاده کنند.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=5157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.