• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
5
به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش؛

ورزش؛ پدیده ای تاثیرگذار بر حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جهان

  • کد خبر : 5171
  • 25 مهر 1402 - 12:37

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، امروزه از ورزش به عنوان یک پدیده ای فراگیر و تاثیر گذار بر حوزه های متنوع فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی نام می برند که علاوه بر نقش ممتاز بر سلامت و توسعه می‌تواند راهبردی موثر در بهبود روابط بین ملت ها و دولت ها نیز باشد.

استان بوشهر و شهرستان جم از دیرباز مهد قهرمانان و پهلوانان نام آور بوده و فرهنگ، منش، مرام، اخلاق و معرفت پهلوانی ریشه‌ای تاریخی و عمیق در این مرز و بوم دارد.

قهرمانان نامداری که همواره با پایبندی به ارزش‌های اخلاقی و انسانی و با اخلاص، تواضع و ادب در تمامی عرصه‌ها الگو‌های ارزشمندی ازخودگذشتگی، ایثار، فداکاری هستند و با افتخار آفرینی در میادین و آوردگاه‌های مختلف، سبب ایجاد غرور ملی و عزت کشور می‌شوند.

نامگذاری ۲۶ مهر تا دوم آبان به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش، علاوه بر قدرشناسی از دست اندرکاران، ورزشکاران، قهرمانان و مربیان است، 
فرصتی ارزشمند برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی بشمار می رود.

ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به همه مردم وزش دوست شهر بهارستان، از صمیم قلب از همت بلند و تلاش های قابل تحسین و مثمرثمر تمام ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، پیشکسوتان، هیئت های ورزشی و مسئولان و کارکنان زحمتکش و خدوم ورزش و جوانان استان که نقش موثری در دستیابی به افتخارات مختلف ورزشی داشته اند، قدردانی می نماییم و توفیق و سربلندی همگان را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=5171

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.