• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
6

رئیس‌کل دادگستری بوشهر: پیگر بازگشایی فرودگاه جم هستیم

  • کد خبر : 5148
  • 25 مهر 1402 - 7:38

به گزارش ایرنا، مهدی مهرانگیز روز شنبه در آیین تودیع و معارفه روسای دادگاه و دادستان‌های شهرستان جم اظهار کرد: به عنوان یکی از مطالبات مهم و حقوق عامه مردم شهرستان جم، به دنبال ادامه فعالیت فرودگاه این شهر هستیم.

وی افزود: شهرستان جم جایگاه ویژه‌ای در استان بوشهر دارد و به دلیل میزبانی از صنایع نفت، گاز و پتروشیمی نیاز است که هر چه سریع‌تر زیرساخت های آن در حوزه حمل و نقل هوایی به روزرسانی شود.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: اقدامات مهمی از سوی دستگاه قضایی استان بوشهر انجام شده و همچنان پیگیر موضوع هستیم.

مهرانگیز با اعلام این که استان بوشهر در عرصه درآمدزایی برای کشور، دارای جایگاه ممتاز و کم‌نظیری است، گفت: فقط صادرات ۲۱ میلیارد دلاری محصولات پتروشیمی و ۹۶ درصدی نفت خام کشور از استان بوشهر، این استان را برای کشور از هر حیث مهم کرده است.

وی بیان کرد: متاثر از حضور صنایع بزرگ در استان بوشهر و به خصوص در جنوب این استان، حقوق آلایندگی برای کاستن از آلودگی هوا تعریف شده که نیاز است این حق که از سال ۱۴۰۰ از مردم این استان گرفته شده مجدد پرداخت و صرف ارتقا و توسعه زیرساخت ها شود.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر ادامه داد: صنایع نفت، گاز و شرکت‌های پتروشیمی نسبت به پرداخت حق مسئولیتهای اجتماعی خود برای توسعه زیرساخت‌های درمانی، آموزشی، ورزشی و رفاهی پایبند باشند و دادستان نیز به این موضوع ورود کند تا شاهد کم کاری این صنایع نباشیم.

مهرانگیز بیان کرد: آبرسانی به شهرستان جم یک ضرورت است و صنایع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی اقدامات مورد نیاز انجام دهند.

در این آیین از خدمات ریس و دادستان سابق شهرستان جم تقدیر و اسماعیل ضمیری به‌ عنوان رئیس جدید دادگستری و سعید فتحی‌پناه به‌عنوان دادستان شهرستان جم معرفی شدند.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=5148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.