• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر:

واگذاری زمین مسکونی به ۸۲۱ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت در استان بوشهر

  • کد خبر : 5048
  • 12 مهر 1402 - 7:17

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، محمد هادی رستمیان شامگاه دوشنبه در آیین واگذاری زمین به خانواده‌های سه فرزندی استان بوشهر با بیان اینکه اجرا طرح نهضت ملی مسکن در استان تسریع یافته است، اظهار داشت: در این راستا سهم استان بوشهر در برنامه‌ ۴ ساله ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستا است.

وی با بیان اینکه تاکنون زمین برای ساخت بیش از ۱۱۳ هزار واحد مسکونی تأمین شده است، تصریح کرد: ۴ هزار و ۳۳۳ هکتار زمین در سطح استان برای نهضت ملی مسکن تأمین شده که ۴ هزار و ۷۷ هکتار در شهرها و ۲۵۶ هکتار در روستاهای استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه دولت سیزدهم همت کرده تا زمینه رفاه اجتماعی و جوانی جمعیت را فراهم کند، افزود: واگذاری زمین در اولویت دولت مردمی و جهادی آیت‌الله رئیسی است و در این راستا همزمان با میلاد به پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق علیه‌السلام ۸۲۱ قطعه زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت در شهرهای استان بوشهر قرار گرفت.

رستمیان اضافه کرد: در مجموع تاکنون یک‌ هزار و ۸۲۱ قطعه زمین مسکونی به خانواده‌های دارای ۳ فرزند به بالا در شهرهای استان واگذار شده و این روند ادامه دارد.

وی از الحاق زمین به محدوده شهرها برای تسریع در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و بیان کرد: تاکنون ۱۳۴ هکتار اراضی ملی در قالب طرح نهضت ملی مسکن به محدوده شهرهای استان بوشهر افزوده شده و الحاق ۴۰۰ هکتار دیگر به طرح‌های ساخت مسکن در دستور کار قرار دارد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر پرداخت تسهیلات ارزان قیمت‌ برای ساخت مسکن در بافت فرسوده، پرداخت وام به طرح‌های خودمالکی، مسکن حمایتی و مقاوم‌سازی مسکن در روستاها را از برنامه‌های مهم در این عرصه دانست.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=5048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.