• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
8

رئیس شورای اسلامی و شهردار بهارستان در پیامی حلول ماه ربیع الاول را تبریک گفتند

  • کد خبر : 4898
  • 26 شهریور 1402 - 7:44

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، در پیام مشترک سید جلال حق‌شناس و حسین یاراحمدی آمده است:

حلول ماه ربیع الاول، ماه جشن و سرور اهل البیت(ع) و ماه شکفتن جوانه‌های تبسم بر چهره دوستداران امامت و ولایت، بر تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و ولایتمدار شهرستان جم و شهر بهارستان تبریک و تهنیت باد.

ربیع الاول، چشمه جوشان وحدت و آسمان پر فروغ همبستگی است. مشام هستی معطر به رایحه میلاد مسعود پیامبر اعظم(ص) است و تمامی لحظات این ماه پرفیض مزین به کرامت ، اخلاقیت و انسانیت این یگانه تاریخ است. بی تردید این ایام فرخنده فرصت گرانقدری برای ایجاد وحدت و توسعه دوستی و مؤدت میان مسلمانان سراسر جهان و پیروان این شریعت آسمانی است.

اینک با پایان یافتن ماه صفر؛ از عموم مردم ولایتمدار شهر بهارستان و عاشقان حسینی و سوگوارانی که ماه‌های محرم و صفر را با عزاداری‌ها و برگزاری روضه‌ها، مراسم پرشور در هیئت‌ها ، بزرگ داشتند و دست اندرکارانی که در برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی نقش داشته‌اند صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

حلول ماه مبارک ربیع الاول و ایام اعیاد و مناسبت‌های فرخنده پیش رو را پیشاپیش به مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و ولایتمدار شهر بهارستان تبریک و تهنیت می‌گوییم و از خداوند بزرگ برای ملت ایران اسلامی و دوستداران و عاشقان اهل بیت، توفیقات روزافزون و عزت و سربلندی و اقتدار در سایه پیروی از سیره‌ها و آموزه‌های خاندان عصمت و طهارت و حضرت ختمی مرتبت، پیامبر نور و راستی مسئلت داریم.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=4898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.