• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

آماده شدن ۲۰۰۰ مدرسه استان بوشهر برای آغاز سال تحصیلی جدید

  • کد خبر : 4925
  • 26 شهریور 1402 - 12:53

علی موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، از فراهم شدن امکانات لازم برای در پذیرش دانش‌آموزان در کلاس‌های درس خبر داد و اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی راهی کلاس‌های درس در شهرها و روستاهای استان بوشهر می‌شوند.

وی از آمادگی مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر برای آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: با آماده شدن ۲ هزار واحد آموزشی در استان در سال تحصیلی جدید حدود ۲۶۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل شوند و کار آموزش این تعداد محصل را ۱۵ هزار معلم و مربی در استان بر عهده دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر زمان نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس ابتدایی را ۲۹ شهریور اعلام کرد و گفت: جشن شکوفه‌ها مختص دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی همزمان با ۲۹ شهریور با نواخته شدن زنگ مدارس فعالیت آنان آغاز می‌شود.

موحدی از پرداخت مطالبات فرهنگیان استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تا پایان شهریور یا هفته اول مهر ان‌شاء‌الله بخشی از مطالبات فرهنگیان استان بوشهر شامل نوبت دوم مدیران و خدمتگزاران، طرح تثبیت، حق‌التدریس، حق‌الزحمه نیروهای خرید خدمات آموزشی در دستور پرداخت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در زمینه دریافت و توزیع کتب درسی مقاطع مختلف تحصیلی مشکلی وجود ندارد گفت: ساماندهی معلمان، دبیران و کلاس‌بندی‌ها انجام و ابلاغ نیروهای مختلف فرهنگی استان صادر شده است.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=4925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.