• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7

یکی از قدیمی ترین خیابان های شهر بهارستان بازگشایی می شود/ شروع مجدد احداث ساختمان مدرسه کامران پس از ۶ سال توقف

  • کد خبر : 4460
  • 18 تیر 1402 - 8:40

علی احمدی امروز در گفتگو با روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، با اشاره به عملکرد مدیریت شهری بهارستان طی دو سال گذشته، اظهار داشت: بازگشایی خیابان فضیلت به عنوان یکی از قدیمی ترین مسیرهای شهر بهارستان که در دوره های قبلی شورا نیز مورد توجه قرار داشت از ابتدای دوره ششم شورا نیز مورد پیگیری جدی قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر بهارستان افزود: پیگیری های شبانه روزی به نتیجه رسید و موافقت و مجوز بازگشایی خیابان فضیلت از سازمان اوقاف گرفته شده و در این راه فرماندار شهرستان جم و سازمان اوقاف همکاری و تعامل مطلوبی با مدیریت شهری بهارستان داشته اند که از آنها تشکر می نماییم.

وی با بیان اینکه شبکه تلفن همراه و اینترنت منازل تاکنون ارتباطی رادیویی بوده بیان کرد: توسعه شبکه فرسوده تلفن های ثابت و اینترنت منازل بر بستر فیبر نوری و اتصال به مخابرات در حال اجرا است که مدیریت شهری بهارستان یکی از خواسته های جدی خود بهبود کیفیت مخابراتی و ارتباطی شهر بوده است.

احمدی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده و همچنین با تعامل و همکاری مدیریت شهری، نصب و اجرای دو دستگاه بی‌تی‌اس جهت بهبود ارتباطات همراه و اینترنت انجام شده که به زودی راه اندازی می شوند.

عضو شورای اسلامی شهر بهارستان از شروع مجدد احداث ساختمان دبیرستان کامران(میلاد) پس از حدود ۶ سال توقف گفت و اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه راه اندازی دبیرستان دخترانه در شهر بهارستان نیز یکی از خواسته های به حق شهروندان است خاطرنشان کرد: از ابتدای دوره ششم شورای اسلامی پیگیری هایی در این زمینه داشتیم و امیدواریم آموزش و پرورش شهرستان جم در این زمینه اقدامات موثری در دستور کار خود قرار دهد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=4460
  • نویسنده : رضا رئیسی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.