• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
10
عضو شورای اسلامی شهر بهارستان:

افتتاح روشنایی چمن مصنوعی بزرگ شهر بهارستان در هفته دولت/ حمایت های خوبی از جامعه فرهنگی و ورزشی شهر داشته ایم

  • کد خبر : 4437
  • 17 تیر 1402 - 8:56

جلیل ادیب پور امروز در گفتگو با روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: به راستی که واقعه غدیرخم عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.

عضو شورای اسلامی شهر بهارستان با اشاره به عملکرد فرهنگی و ورزشی مدیریت شهری بهارستان طی دو سال گذشته بیان کرد: در حوزه ورزش، حمایت های خوبی از رشته های ورزشی و ورزشکاران آقایان و بانوان انجام شده و با توجه به اینکه بهارستان استعدادهای ورزشی فراوانی در رشته های مختلف از جمله کشتی، فوتبال و ورزش های رزمی دارد قطعا سعی می کنیم حمایت های مان نیز تا جایی که مقدور باشد افزایش یابد.

وی از پیگیری های جدی برای روشنایی چمن مصنوعی بزرگ و تعویض کف پوش سالن ورزشی شهدا گفت و ادامه داد: با پیگیری های انجام شده و قول مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، روشنایی چمن مصنوعی بزرگ شهر بهارستان در هفته دولت به بهره برداری می رسد و کف پوش سالن نیز به مناقصه رفته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر بهارستان خاطر نشان کرد: تشکیل کمیسیون ورزشی شهر، نشست های مختلف با پیشکسوتان، کمک در راه اندازی تیم فوتبال پیشکسوتان بهارستان، کمک به تیم فوتبال نواب برای راه اندازی مدرسه فوتبال، کمک به کشتی گیران جهت حضور در مسابقات استانی، حمایت از بانوان ورزشی و… بخش دیگری از اقدامات در حوزه ورزشی است.

وی به فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی که مراسم محوری شهرستان جم است، جشن های بزرگ با حضور خوانندگان کشوری و همکاری در برنامه های فرهنگی و مذهبی به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی از دیگر اقدامات و فعالیت های فرهنگی است.

ادیب پور از پیگیری های جدی برای حضور شهیدگمنام و احداث آرامگاه شهید گمنام در شهر بهارستان خبر داد و ابراز کرد: تجلیل از دانش آموزان برتر، ۱۱۸ معلم شهر بهارستان، خانواده های شهدا، پرستاران و کادر بهداشت و درمان شهر بهارستان بخشی دیگر از فعالیت ها است.

عضو شورای اسلامی شهر بهارستان با بیان اینکه طی دو سال گذشته حمایت های خوبی از جامعه هنری شهر بهارستان شده گفت: نمایشگاه خوشنویسی جمعی از خوشنویسان شهرستان جم به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان افتتاح و برگزار شد.

وی افزود: طی دو سال گذشته اجرای دیوار نویسی و نقاشی در نقاط مختلف شهر انجام شده و علاوه بر پیام های فرهنگی و مذهبی، تصاویری از کتاب های احمد نوبخت نویسنده و پژوهشگر بهارستانی در دیوارهای سطح شهر به تصویر کشیده شده است.

جلیل ادیب پور با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهر بهارستان اظهار داشت: یکی از اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان انتخاب نام شهدا برای بلوار ورودی بهارستان بود و تمثال مبارک شهدای شهر بهارستان در این بلوار نصب شد.

وی در پایان اظهار داشت: احداث خانه کشتی و جودو شهرستان جم در شهر بهارستان را با جدیت دنبال می کنیم و امیدواریم بتوانیم با توجه به ورزشکاران زیادی که در این دو رشته داریم، خانه کشتی و جودو شهرستان جم در شهر بهارستان احداث شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=4437
  • نویسنده : رضا رئیسی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1انتشار یافته : ۱
  1. عرض خدا قوت خدمت جناب ادیب پور و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، بهارستان نیامند تفکرات آینده نگرانه است. مثلا همین زمین چمن مصنوعی بزرگ باید امکانات و تجهیزاتش افزایش یابد و جایگاه مناسبی برای تماشاگران و… داشته باشد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.