• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
15
نائب رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان:

اجرای فیبرنوری در شهر بهارستان / اقدامات در حوزه مبلمان شهری به زودی آغاز می شود/ بلوار عارف یکی از پروژه های بزرگ شهرداری خواهد بود

  • کد خبر : 4428
  • 14 تیر 1402 - 11:57

عباس بیننده امروز در گفتگو با روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان با تبریک چهاردهم تیرماه اظهار داشت: نامگذاری چهاردهم تیرماه به عنوان روز شهرداری‌ها و دهیاری ها، خود نشانگر اهمیت نقش و جایگاه موثر و تعیین کننده این دو نهاد مردمی و اجتماعی در اجرای برنامه های مدیریت شهری و روستایی است و بی تردید از آغاز شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی تا به امروز نقش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در شکل گیری جامعه مردمسالار مبتنی بر آرای مردم امری واضح و مبرهن می باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان با اشاره به عملکرد دو سال گذشته مدیریت شهری بیان کرد: یکی از مشکلات جدی شهر بهارستان کوچه های خاکی این شهر است که در سال گذشته ۱۰ هزار مترمربع کوچه و معابر این شهر آسفالت شد اما همچنان حجم کوچه های خاکی این شهر بالاست که آسفالت و سنگفرش کوچه‌های خاکی باقی مانده در دستور کار داریم.

وی بیان کرد: کمبود ماشین آلات یکی از معضلاتی بود که هم در اجرای پروژه ها و هم به خصوص در مواقع بحران شهرداری را با مشکل روبرو می‌کرد که با پیگیری های انجام شده یک دستگاه لودر به خدمات موتوری شهرداری بهارستان افزوده شد.

بیننده یکی از مشکلات دیگر شهر بهارستان را نبود پیاده رو در برخی معابر و بلوارهای سطح شهر عنوان کرد و گفت: مناقصه پیاده روهای سطح شهر به متراژ ۵ هزار مترمربع برگزار شد و پیمانکار نیز مشخص شده است و پیمانکار به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان با اشاره به مشکلات مخابراتی و آنتن دهی خطوط تلفن همراه بیان کرد: طی دو سال گذشته با پیگیری های انجام شده دو دکل مخابراتی به شهر بهارستان افزوده شده و در حال حاضر نیز فیبرنوری تا ساختمان شهرداری بهارستان در حال اجرا است.

وی در خصوص مسائل پیش آمده درباره زمین های موات شهر بهارستان گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان به صورت شبانه روزی پیگیر رفع این مشکل بودند و با پیگیری های انجام شده مشکل زمین های موات شهر بهارستان رفع شد.

رئیس کمیسیون برنامه ریزی شورای اسلامی شهر بهارستان از استقرار کلانتری در شهر بهارستان در آینده ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: پیگیری و همکاری و تعامل بسیار خوبی بین مجموعه شهری و فرماندهی انتظامی شهرستان جم وجود دارد و در آینده ای نزدیک شاهد راه اندازی کلانتری در بهارستان خواهیم بود.

وی در ادامه به برخی پروژه ها اشاره کرد و ابراز کرد: اجرای زیرسازی و آسفالت خیابان نخلستان و تعریض پل واقع در این خیابان، اجرای ۱۰ هزار متر لوله گذاری جهت شبکه آبرسانی تحت فشار در فضای سبز شهری، اجرای دیوار حفاظتی در محله علی صالحی و اجرای پل های لوله ای از جمله پروژه های است که اجرا شده و یا در حال اجرا است.

بیننده افزود: تعریض و اجرای بلوار عارف به عنوان ورودی شهر بهارستان از سمت استان فارس که ورودی شهرستان جم نیز محسوب می شود در دست اقدام است و خیابان موعود که به این بلوار دسترسی دارد نیز عملیات زیرسازی و آسفالت آن انجام خواهد شد. همچنین اجرای رفیوژ بلوار اندیشه و ساماندهی آن نیز در دست اقدام است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=4428
  • نویسنده : رضا رئیسی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.