• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
8

رئیس شورای اسلامی و شهردار بهارستان روز خبرنگار را تبریک گفتند

  • کد خبر : 441
  • 16 مرداد 1399 - 13:42

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، حسین اعظمی رئیس شورای اسلامی شهر  و حسین یاراحمدی شهردار بهارستان با صدور پیامی مشترک فرا رسیدن ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

درود بر هنرمندانی که حرمت قلم و دانستن را گرامی می‌دارند و قدرت اندیشه، توان نوشتن و مجال گفتن را جز در مسیر حق و حقیقت به کار نمی‌گیرند.



۱۷ مرداد روز خبرنگار را گرامی می داریم و یاد و خاطره بزرگ مَردِ عرصه‌ خبرنگاری، «شهید محمود صارمی» برای همه‌ خبرنگاران گرامی و مقدس است و می‌دانیم عرصه‌ خبر، همانند دیگر حوزه‌های ارزشی، فرصت پرواز دارد و سربلندی‌ از آن آنانی است که تعالی را مدنظر دارند.



جامعه در هر شرایطی، نیازمند راهنمایانی است تا مسیر عدالت، حق خواهی و حق گویی دچار تزلزل نشود و این خبرنگاران هستند که اندیشه مردم را به سمت حقیقت و گام‌های آنان را، به سوی سربلندی هدایت می‌کنند.



خبرنگاران، طلایه داران سنگر آگاهی، چشم بصیر و زبان گویای مردم هستند. به یقین خجسته و مبارک است، روزی که بنام شماست، ۱۷ مرداد روز خبرنگار بر همه‌ خبرنگاران شهرستان جم و به خصوص خبرنگاران پرتلاش شهر بهارستان فرخنده باد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1انتشار یافته : ۱
  1. روز خبرنگار را خدمت تمامی خبرنگاران سخت کوش و پای کار بهارستانی که در رسانه های محلی و کشوری خوش می درخشند تبریک می گویم و آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه آن ها از خداوند منان مسئلت دارم. پیروز و موفق باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.