• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
8

نگاهی به فعالیت‌ها و پروژه‌های شاخص شهرداری بهارستان طی یک سال گذشته+ تصاویر

  • کد خبر : 413
  • 06 مرداد 1399 - 12:01

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، شهرداری نوپا بهارستان که از شهریورماه سال گذشته رسما تاسیس شد توانسته طی یک سال گذشته قدم‌های مثبتی را به خصوص در حوزه عمرانی بردارد و طبق جدول زیر پروژه‌ها را به سرانجام برساند.

معتقدیم شهر خوب را شهروندان خوب می‌سازند و با تعامل و همکاری خوبی که بین مردم و شورا و شهرداری وجود دارد، ساختن شهری شایسته مردم محقق خواهد شد.

یکی از اتفاقات مهم و البته بزرگ طی یک سال گذشته، همکاری بسیار مطلوب شهروندان با شهرداری بهارستان بوده که بیش از ۱۳۰ مالک در طرح‌های عقب نشینی کوچه و معابر و حریم بلوار اندیشه، با شهرداری بهارستان توافق کرده‌اند.

شهرداری بهارستان طی یک سال گذشته در حریم بلوار اندیشه با برادران آهنجان، برادران حسینی‌مقدم، برادران ادریسی، برادران ابراهیمی، برادران اعظمی، برادران گویایی، احمد فراموشکار، حسین اسیری، علی عسکری، حسین عباسی، رسول چهره‌آزاد، حسین مظاهری، عباس اعتماد، حسن امین، ولی آبستان‌پور، خدیجه فرهادی، جعفر جمالی‌فر، عبدالحسین آبستان، حسن پویانفر، ماندنی اعتماد، ایوب جمالی، رمضان نورافکن، علی آهار، موسی کامیاب، عبدالحسین قیصری، حسین و سهراب فتوحی و حسین مصلحی توافق کرده و طرح عقب نشینی اجرایی شده است.

قطعا با همکاری بسیار مطلوبی که بین شهروندان و شهرداری وجود دارد در آینده‌ای نزدیک شاهد بازگشایی کامل مسیر بلوار اندیشه خواهیم بود و این بلوار تکمیل شود.

در زیر لیست فعالیت‌ها و پروژه‌های شاخص شهرداری بهارستان طی یک سال گذشته را مشاهده فرمایید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1انتشار یافته : ۱
  1. خداقوت خدمت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.