• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

رفع مشکل تاریکی در برخی محلات شهر بهارستان

  • کد خبر : 383
  • 24 تیر 1399 - 8:15

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان جم، «تاریکی معابر شهر بهارستان را رفع کنید» سوژه‌ای است که مردم در سامانه فارس‌من خبرگزاری فارس ثبت کرده‌اند و با اشاره به تاریکی برخی معابر بر روشنایی خیابان نخلستان تاکید کرده‌اند و خواهان رفع مشکل شده‌اند.

حسین اعظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به سوژه ثبت شده به عنوان مطالبات مردمی برای رفع مشکلات تاریکی خیابان نخلستان اظهار داشت: از یک سال گذشته تاکنون با ارتقا بهارستان به شهر پروژه‌های زیرساختی خوبی اجرا شده که به موضوع روشنایی کوچه و معابر نیز توجه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان افزود: عملیات روشنایی بلوار در محله اغنیاء و شهید آهنجان شهر بهارستان جمعا در سال جاری افتتاح شده که بخش بزرگی از مشکلات تاریکی را رفع کرده است.

وی تصریح کرد: همانطور که مردم اعلام کرده‌اند در خصوص تاریکی خیابان نخلستان مشکلاتی وجود دارد و اداره برق توجه‌ای به حل مشکل نداشته و از چهار سال گذشته تاکنون یکی از دغدغه‌های جدی رفع این مشکل بوده که این خیابان به همراه خیابان آزادگان، بلوار اندیشه را به بلوار چاهگچی وصل می‌کند و از خیابان‌های پر تردد هستند که نیاز است اقدامی اساسی برای روشنایی آن انجام شود.

این مسؤول ابراز کرد: در خیلی از خیابان‌های شهر بهارستان نیاز به جابجایی پایه‌های برق وجود دارد که اداره برق شهرستان جم نیز به دلیل مسائل مالی امکان جابجایی و طراحی مجدد ندارد که از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر درخواست داریم در این زمینه همکاری کنند زیرا پایه‌های برق در مسیر معابر وجود دارد و خطرات جانی را می‌تواند برای مردم به همراه داشته باشد.

اعظمی با بیان اینکه شهر بهارستان نوپا است و نیاز به توجه جدی دارد خاطرنشان کرد: بهارستان پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های فراوانی دارد و اولین شهر جنوبی استان بوشهر از سمت استان فارس است که می‌توان با استفاده از پتانسیل‌ها، ورودی استان بوشهر شرایط مطلوب‌تری داشته باشد و مردم نیز خدمات خوبی دریافت کنند.

وی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی، شهرداری‌ها با مشکلات جدی در حوزه مالی روبرو هستند که اگر حمایت استانداری و مسؤولان و مدیران کل استان نباشد، شرایط برای پیشرفت و توسعه شهرها فراهم نمی‌شود و در بهارستان نیز موجب نارضایتی بیشتر مردم می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان با بیان اینکه مجموعه شورا و شهرداری پیگیری جدی برای استقرار کلانتری در شهر بهارستان داشته‌اند تاکید کرد: کلانتری یکی از نیازهای اساسی شهر بهارستان است که امیدواریم به زودی محقق شود و احداث ساختمان آتش نشانی نیز یکی از ضروریت‌های بهارستان است که انتظار داریم به زودی عملیات اجرایی آن آغاز شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.