• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
سرپرست فرمانداری شهرستان جم:

شهادت آیت الله رئیسی؛ شهادت رئیس جمهور رجایی را برایمان تداعی کرد

  • کد خبر : 7483
  • 01 خرداد 1403 - 11:08

به گزارش روابط عمومی فرمانداری جم اولین نشست شورای اداری شهرستان جم پس از اعلام خبر شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد.

 سید علی هاشمی سرپرست فرمانداری جم در این نشست گفت:  رئیس محترم جمهور به آرزوی دیرینه خود رسید و این پاداشی بود که خداوند متعال برای جهاد شبانه روزی ایشان مقدر نمودند.

هاشمی افزود: بنگاه‌های خبرپراکنی دشمن در خارج و دنباله‌های آنها در داخل تلاش می‌کردند که دولت قوی و مقتدر حضرت آیت الله رئیسی که کار نامه درخشان آن برای اهل فهم و منطق روشن و شفاف است به گونه‌ای مطرح شود که خدماتی صورت نمی‌گیرد یا خدمات موثری اتفاق نمی‌افتد.

سید علی هاشمی عنوان کرد: شهادت آیت الله رئیسی شهادت رئیس جمهور شهیدمان شهید رجایی را برایمان تداعی کرد، شهادت سردار شهیدمان شهید سلیمانی را برای من تدایی کرد، وفات معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی رحمت الله علیه را برایمان تداعی کرد، شهادت افرادی که در راه خدمت به مردم به فیض شهادت نائل شدند برایمان تداعی شد. اجرای سیاست‌ها و راهبردهای شهید رئیسی سعادتی است که نصیب مدیران و همه کسانی که در رکابش بودند شده است.

مفتخریم که در دولت و نظامی خدمت می‌کنیم که در جهت خدمت بهتر و بیشتر به مردم سرانجام کارمان شهادت است.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم عنوان کرد در قانون عزل، استعفا و فوت احتمالی رئیس جمهور پیش بینی شده است و بر اساس قانون رئیس قوه قضاییه رئیس مجلس و معاون اول رئیس جمهور در فرایندی ۵۰ روزه انتخابات را برگزار خواهند کرد.

هرچند حادثه دلخراشی رخ داده است و همه ما عزادار هستیم اما برای اینکه ارواح مطهر شهدا به ویژه آیت الله رئیسی از ما راضی باشند باید کارمان را با قوت بیشتر انجام بدهیم.

سرپرست فرمانداری جم گفت: دشمن همیشه به دنبال فرصت برای ضربه زدن به ایران است از لحظه اعلام حادثه تا تایید خبر شهادت سرنشین‌های بالگرد شمن در رسانه‌ها و فضای مجازی فعال‌تر شروع به تولید خبر و شایعات کرد که بتواند کشور را ناامن کند اما ملت هوشیار و آگاه اجازه جولان به دشمن ندادند.

هرچند حادثه دلخراشی رخ داده است و همه ما عزادار هستیم اما برای اینکه ارواح مطهر شهدا به ویژه آیت الله رئیسی از ما راضی باشند باید کارمان را با قوت بیشتر انجام بدهیم.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=7483
  • منبع : فرمانداری جم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.