• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

بخشدار مرکزی: توافق با مالکان مسیر جم – پالایشگاه انجام شد

  • کد خبر : 6310
  • 01 بهمن 1402 - 8:26

به گزارش آوای بوشهر؛ بخشدار مرکزی جم با اعلام این خبر گفت یکی از دغدغه‌های اصلی مردم شهرستان جم، در حوزه راه‌های ارتباطی، مسیر پر تردد جم به پالایشگاه است که قدم‌های مثبتی برای رفع مشکل در دستور کار قرار گرفته است.

ابراهیم دانشمند با بیان اینکه تحصیل اراضی مقدمه سایر مراحل پروژه می باشد از همکاری کلیه مالکین مسیر بویژه در روستاهای قائدی،تل قلعه،هفت باغ همچنین ورثه آقای محمودی واقع در پیچ های موسوم به ده ریز تشکر نمودند.

دانشمند افزود: از ابتدای پذیرش مسئولیت بخشداری مرکزی جم تمام تلاش خود را برای توافق با مالکان این مسیر به کار بسته است گفت با همراهی بسیار خوب مردم شریف روستاهای مجاور این مسیر و ریاست محترم شورای بخش مرکزی جم، گروه صلح دادگستری شهرستان، دهیاران و شوراهای اسلامی واقع در مسیر، معتمدین روستاها ومالکان اراضی توانستیم نقاط مهم و حیاتی را توافقات لازم بعمل آوریم و بتوانیم بخش مهمی از دغدغه مردم را رفع نمائیم.

مهندس دانشمند یادآور شد تلاش های ستودنی دکتر احمدپور، فرماندار شهرستان و همراهی دادستان عمومی و انقلاب جم همواره دلگرم کننده و راهگشا بوده است.

وی با قدردانی از همکاری های شرکت پالایش گاز فجر جم ، منطقه عملیاتی نار و کنگان ، منطقه ده عملیات انتقال گاز و راهداری ابراز امیدواری کرد اینک که یکی از نگرانی های طرح که همانا توافق با مالکین مسیر بوده مرتفع شده است این مجموعه ها نسبت به قبل سرعت عمل بیشتری برای به سرانجام رساندن پروژه  داشته باشد.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=6310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.