• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4

نجات ۳۴۰ دریانورد در آب های استان بوشهر 

  • کد خبر : 6280
  • 26 دی 1402 - 12:29

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد شکیبی نسب روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در یکی از شاخص‌ ترین عملیات های جست و جو و نجات دریایی در چند سال اخیر، در اسفند سال ۱۴۰۰، ۲۸ سرنشین کشتی اماراتی در اوج تلاطم دریا و وجود موج هایی به ارتفاع سه متر توسط تیم جست و جو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نجات یافتند.

وی افزود: اکنون ۶ پایگاه جستجو و نجات دریایی به صورت شبانه روزی آماده امدادرسانی دریایی به دریانوردان و گردشگران بنادر استان بوشهر هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: اکنون ۶ پایگاه جستجو و نجات دریایی به صورت شبانه روزی آماده امدادرسانی دریایی به دریانوردان و گردشگران بنادر استان بوشهر هستند.

شکیبی نسب بیاک کرد: این استان با ۱۱ بندر تجاری بخش قابل توجهی از فعالیت های تخلیه و بارگیری کشور را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: استان بوشهر با ۹۶۷ کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس و برخورداری از جایگاهی ارزنده در حوزه تجارت دریایی در تحقق توسعه دریامحور براساس سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب رسالتی مهم و خطیر را عهده دار شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: در این راستا و با هدف توسعه ظرفیت بنادر استان طرح های متعددی در دست احداث است که بهره برداری از آنها وضعیت بنادر استان را دستخوش تحول و رونقی دوچندان می کند.

شکیبی نسب اضافه کرد: یکی از طرح های شاخص در دست اجرا توسعه موج شکن بندر کنگان است که افتتاح آن ظرفیت حوضچه این بندر را حدود ۶ برابر افزایش می دهد.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=6280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.