• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1

دستگیری قاتل خطرناک فراری بعد از ۲۱ سال در بوشهر

  • کد خبر : 5829
  • 21 آذر 1402 - 13:17

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ جوشن سهرابی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه برخورد با متخلفان در اولویت برنامه نیروی انتظامی استان قرار دارد، اظهار داشت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و تحقق مطالبات مردمی در برخورد با افراد هنجارشکن اجتماعی، طرح پیشگامان انتظامی ۴ اجرا و متخلفان و متهمان دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی از شناسایی قاتل فراری در بوشهر پس از ۲۱ سال خبر داد و بیان کرد: در سال ۱۳۸۱ در شهر بوشهر یک مورد وقوع قتل عمد رخ داد و قاتل متواری شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه قاتل به قصاص نفس در دستگاه قضایی محکوم شد، گفت: با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان بوشهر پس از شناسایی مخفیگاه متهم، در یک عملیات هدفمند دستگیر و به قاضی شعبه اجرا احکام دادسرای بوشهر معرفی و برای تحمل کیفر روانه زندان شد.

سهرابی با بیان اینکه برخورد با تخلفات گوناگون در دستور کار پلیس قرار دارد تصریح کرد: در این راستا برخورد با کلاهبرداران در اولویت برنامه‌های کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار دارد.

وی از دستگیری دو کلاهبردار با هویت مشخص با تبلیغ و تطمیع افراد خبر داد و بیان کرد: در این راستا دو کلاهبردار که با شگرد تحویل خودرو از خودروسازان با استفاده از حواله خودرو، از مالباختگان کلاهبرداری کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای اینکه آحاد جامعه در دام افراد کلاهبردار قرار نگیرند، قبل از انجام هرگونه معامله و یا تنظیم سند، پس از اطمینان کامل، نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

سهرابی اضافه کرد: چنانچه افرادی مورد کلاهبرداری قرار گرفتند، در اسرع وقت به همراه مدارک و مستندات به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان بوشهر مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=5829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.