• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3

فرماندار جم:ملت مقاوم و مظلوم فلسطین و غزه تنها نیستند

  • کد خبر : 5569
  • 28 آبان 1402 - 7:10

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عصر شنبه و همزمان با راهپیمایی سراسر کشور در حمایت از کودکان مظلوم غزه در شهرستان جم نیز آحاد مردم با حضور در خیابان ها حمایت خود را از کودکان غزه اعلام و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

سید محمد احمدپور فرماندار جم در این اجتماع ضمن تاکید بر اینکه دفاع از مظلوم از جمله اهداف انقلاب اسلامی است گفت: یکی از اهداف انقلاب ما در سال ۵۷ دفاع از مظلوم بوده است و امروز نیز در جمهوری اسلامی به عنوان جامعه موحدی که از ابتدا نگران بودیم ظلمی علیه مظلومی روا نشود باید نسبت به مردم مظلوم فلسطین متفاوت تر از گذشته به صحنه بیاییم.

وی افزود: یکی از سؤالاتی که در روز حساب از ما پرسیده می شود نحوه واکنش ما نسبت به ظلم روا شده به مردم غزه و فلسطین است امروز مسئله فلسطین، آزمون الهی از بشریت است در این راستا باید موضع خود را روشن کنیم.

فرماندار جم خاطر نشان کرد: هر فرد به هر نحوی که می تواند با قلم، قدم، سخن و هر شیوه باید موضع خود را در برابر جنایت های رژیم صهیونسیتی اعلام کند.

احمدپور تصریح کرد: ملت مقاوم، مظلوم و شجاع فلسطین و غزه تنها نیستند و امروز در جای جای جهان آزادی خواهان و عدالت خواهان در حمایت از آنها به پا خواسته و در حال راهپیمایی و تجمع هستند.

احمدپور یادآور شد: مردم شهرستان جم نیز بار دیگر به میدان آمدند تا انزجار خود را از اسرائیل و همدلی خود را با ملت بزرگ فلسطین و غزه نشان دهند.

وی اضافه کرد: در این تجمع آمادگی و حمایت خود را به صورت مادی و معنوی از ملت مظلوم فلسیطین و غزه اعلام می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=5569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.