• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
4

رئیس انجمن‌ ملی مسئولیت های اجتماعی کشور از سد سرچشمه بازدید کرد

  • کد خبر : 5536
  • 27 آبان 1402 - 7:36

رئیس انجمن ملی مسئولیت اجتماعی کشور از پروژه ها و فعالیت های حوزه شرکت پالایش گاز فجرجم و سید رضا جمشیدی به همراه دبیر کمیته مسئولیت های اجتماعی و سرپرست واحد محیط زیست شرکت از پروژه‌ی سد باغان بازدید کردند.

به گزارش دانستنی آنلاین؛ در بازدید یک روزه رئیس انجمن ملی مسئولیت اجتماعی کشور از پروژه ها و فعالیت های حوزه شرکت پالایش گاز فجرجم، آقای سید رضا جمشیدی به همراه مهندس صفایی دبیر کمیته مسئولیت های اجتماعی و مهندس فخرپور سرپرست واحد محیط زیست شرکت از پروژه‌ی سد باغان بازدید نمودند. 

در این بازدید مهندس خلیلی رئیس کارگاه پروژه از آغاز جمع آوری ادوات کارگاه در ترازهای میانی پشت سد به منظور آبگیری کامل سد خبر دادند.

وی با ابراز امیدواری، گفت: در صورت بارندگی‌های مطلوب فصل پاییز و زمستان حجم قابل توجهی از مخزن ۳۲ میلیون لیتری سد تکمیل خواهد شد.

همچنین در این بازدید پیوست های اجتماعی بعد از آبگیری کامل سد و اتمام پروژه مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.

مهندس صفایی نیز بیان کرد:  با توجه به طول ۶ کیلومتری دریاچه پشت سد پتانسیل بسیار بالایی برای تبدیل شدن آن به یک‌اکوسیستم محیط زیستی و گردشگری جذاب وجود دارد و امید آن می رود این پروژه ملی بتواند تعداد زیادی اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد نماید و به یکی از مقاصد دائمی گردشگری شهرستان تبدیل گردد و نقش مهمی در معرفی هرچه بیشتر زیست بوم شهرستان جم و بخش ریز ایفا نماید.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=5536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.